// کد مطلب: ۱۵۱۹۱۷

رپرتاژ اگهی

اینگونه با اطمینان نقشه گنج ثروت را پیدا کردم

اینگونه با اطمینان نقشه گنج ثروت را پیدا کردم
لینک کوتاه کپی شد

توی مسیر رسیدن به هدفت، موانع وجود دارن؛ ممکنه شک کنی یا حتی دچار اشتباه بشی. اما مطمئن باش هیچ چیزی نمیتونه تو رو محدود کنه. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

توی مسیر رسیدن به هدفت، موانع وجود دارن؛ ممکنه شک کنی یا حتی دچار اشتباه بشی. اما مطمئن باش هیچ چیزی نمیتونه تو رو محدود کنه . من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

ورق گالوانیزه کرکره ای

خریداران انواع ورق گالوانیزه کرکره ای پیش از هر اقدامی باید کاتالوگ و بروشور تجاری مربوط به محصولات مختلف را مطالعه نمایند و به صورت دقیق از ضخامت، عرض، طرح و وزن محصول کسب اطلاع نمایند .

ورقهای عایق گالوانیزه بسته به نوع طراحی دارای قابلیتهایی مانند عایق صدا و حرارت هستند، بنابراین ضروری است که صنعتگران با توجه به نیاز خود محصولی را تهیه نمایند که دارای ویژگیهای خاص از حیث عایق باشد .

اضافه بر این نکات، برای خرید انواع ورق گالوانیزه باید به این مهم توجه نمود که ورق با چه روشی تولید شده است، روشهای سرد و گرم فرآوری انواع ورقهای پوشش دار گالوانیزه منجر به تفاوت کیفی و ساختاری این محصول می شوند .

ورق گالوانیزه شیروانی

ورق گالوانیزه شیروانی محصولی پرکاربرد در صنایع کوچک و بزرگ است که خرید و فروش آن چه در بازارهای داخلی و چه بازارهای جهانی بسیار گرم و پررونق است و هرساله بخشی از تولیدات ایرانی، به کشورهای مختلف صادر می شود .

به همین علت حجم تولید و صادرات را می توان از مهمترین فاکتورهایی دانست که قیمت روز این محصول را معین می نمایند و موجب افزایش یا افت نرخ این متریال کاربردی می شوند .

یکی از مهمترین اقداماتی که باید قبل از تهیه ورق گالوانیزه آن را انجام دهید، آشنا شدن با مشخصات این محصول است، در ادامه چند نمونه از مشخصات آن را به شما معرفی می کنیم .

مهمترین مشخصه ای که این جنس دارد آن است که این نوع ورق دارای پوشش و بخصوصی است که باعث می گردد این محصول در تماس با آب زنگ زده نشود .

ورق گالوانیزه سقفی

ورق گالوانیزه سقفی محصولی پرکاربرد با طراحی جدید و منحصر به فرد است که میزان استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار بالا می باشد .

امروزه در سطح کشور انواع فعالیتهای مختلف صنعتی در حال انجام هستند که در برخی از آنها نیاز به استفاده از ورق گالوانیزه می باشد .

این محصول با ضخامتهای متفاوت و همچنین متراژهای گوناگون مورد عرضه قرار می گیرد، معمولا این کالا به صورت رول شده عرضه می شود .

از ورق گالوانیزه می توان در شرایط جوی مختلف در نقاط متفاوت کشور به راحتی استفاده کرد، زیرا این ورق از نوع ضد زنگ است .

این کالا، هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور تولید می گردد، از آنجا که میزان تولید این محصول در داخل کشور بالا است، پس نیاز چندانی به واردات آن وجود ندارد .

اینگونه با اطمینان نقشه گنج ثروت را پیدا کردم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه