// کد مطلب: ۱۴۹۸۳۴

رپورتاژ آگهی/

بهترین رنگ شیرآلات کدام است؟

بهترین رنگ شیرآلات کدام است؟
لینک کوتاه کپی شد

رنگ شیرآلات باید به گونه باشه که مکمل ظاهر آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی ما باشه.ما در این مقاله رنگ‌های مختلف شیرآلات رو بهتون معرفی کردیم

شیرآلاتی که انتخاب می‌کنید، از نظر رنگ و طرح باید با دکوراسیون وسایل شما هماهنگ شود. در بازار انواع مختلف مدل‌ها و رنگ‌های شیرآلات ساختمانی وجود دارد، که این تنوع باعث شده تا انتخاب را برای شما را راحت‌تر کند.

اما هنگامی که می‌خواهید مدل یا حتی رنگ شیرآلات خود را انتخاب کنید، باید نکاتی را رعایت کنید.

به همین منظور ما قصد داریم تا در این مقاله به بررسی مهمترین نکاتی ، که هنگام خرید و انتخاب رنگ شیرآلات بهتر است تا رعایت شوند، پرداخته و همچنین به شما بگوئیم کدام رنگ می‌تواند مناسب دکوراسیون منزل و یا محل کار شما باشد.

همچنین اگر می‌خواهید با انواع مدل و رنگهای شیرآلات آشنا شوید و یا حتی بدون هدر دادن زمان و در محل کار یا منزل خود، شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را بخرید، ما را در سایت آکونیل فیدار دنبال کنید.

مهمترین نکات هنگام انتخاب رنگ شیرآلات

  • دکوراسیون خانه یا محل کار
  • کاربری
  • نمایش لکه‌ها
  • آبکاری

دکوراسیون خانه یا محل کار

اولین و مهمترین موضوعی که باید به آن توجه کنید، دکوراسیون منزل یا محل کار خود است که از چه رنگ‌ها و طرح‌هایی تشکیل شده است. هنگامی که می‌خواهید شیرآلات ساختمانی را انتخاب و خریداری کنید، باید به طرح و رنگ آن توجه کنید.

هرچه قدر که طرح شیرآلات اهمت دارد، همان قدر هم رنگ آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر دکوراسیون منزل و یا محل کار شما مدرن هستید، مسلما رنگ و طرح های شیک و مدرن را باید انتخاب کنید. اگر دارای دکوراسیون سنتی و قدیمی هستید، نیز باید طرح و رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون سنتی شما هماهنگ شود.

برای مشاهده شیرآلات شودر رو لینک زیر کلیک کنید:

https://aconeilfidar.ir/product_brand/shouder/

کاربری

نوع و کاربری نیز بسیار مهم است. شما اگر برای یک فضای شلوغ می‌خواهید شیرآلات بخرید؛ توصیه می‌شود از انواع شیرآلات هوشمند که نیازی نیست تا از طریق دست آن را باز و یا بسته کرد، خریداری شود.

زیرا به دلیل وجود انواع بیماری و میکروب‌های موجود در فضاهای عمومی، استفاده از شیرآلات هوشمند باعث رعایت بهداشت شده و افراد کمتری را در معرض انواع بیماریهای میکروبی قرار خواهد داد.

نمایش لکه ها

برخی رنگ‌ها هستند، که لکه‌ها را نشان می‌دهند. اگر شما از جمله کسانی هستید که زمانی ندارید که شیرآلات را تمیز کنید، بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که کمتر لک می‌گیرند. به طور مثال اگر از رنگ سفید استفاده می‌کنید، لکه‌های کمتر را نسبت به سایر رنگها نشان می‌دهد.

آبکاری

آبکاری یکی از مهمترین موضوعاتی که نشان دهنده کیفیت شیرآلات است. به طور مثال شیرآلاتی که دارای جنس کروم هستند، دارای دوام بالا و دیرتر دچار خرابی می‌شوند.

انواع رنگ شیرآلات

شیرآلات ساختمانی دارای رنگهای مختلفی هستند، که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

شیرآلات سفید رنگ

شیرآلات سفید رنگ، برای دکوراسیون‌هایی استفاده می‌شود، که دارای سبک مدرن و مینیمال بوده و رنگ سفید می‌تواند به آن جلوه ویژه‌ایی ببخشد.

رنگ سفید رنگ خنثی است و می‌تواند تقریبا با تمام رنگ‌های موجود در دکوراسیون هماهنگ شود. رنگ سفید لکه پذیری کمتری دارد و تمیز کردن آن بسیار راحت است. از معایب شیرآلات سفید رنگ، این است که احتمالا بیشتر از این رنگ در شیرآلات چینی استفاده می‌شود و امکان شکستن دارند.

شیرآلات سفید رنگ

شیرآلات طلایی

رنگ طلایی برای دکوراسیونی که دارای سبک لوکس و لاکچری هستند، استفاده می‌شود. رنگ طلایی با هر رنگ و یا هر دکوراسیونی هماهنگ نمی‌شود. رنگ طلایی باید در کنار رنگ‌هایی قرار گیرد، که هماهنگی بیشتری با آن رنگ‌ها داشته باشد.

شیرآلات طلایی رنگ
شیرآلات رزگلد

شیرآلات رزگلد همانند شیرآلاتی که دارای سبک و دکوراسیون لوکس بوده و مناسب با دکوراسیونی است که بتواند با رنگ رزگلد، هماهنگ شود. شیرآلات طلایی و رزگلد نیازمند نظافت مداوم هستند.

شیرآلات رنگ کروم

از شیرآلاتی که دارای رنگ کروم هستند، می‌توان در انواع سبک‌های دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده کرد. شیرآلات کروم هم به صورت براق و مات هستند. شیرآلات کروم مات لکه کمتری نسبت به شیرآلات رنگ کروم براق گرفته و حتی تمیز کردن آنها راحتتر و آسانتر است.

شیرآلات رنگ کروم

شیرآلات رنگ مشکی

اگر می‌خواهید از رنگ تیره برای شیرآلات استفاده کنید، دقت کنید که ممکن است رنگ تیره، فضای دکوراسیون شما را تیره کند.

همچنین لکه بر روی شیرآلات رنگ مشکی بسیار مشخص بوده و همچنین نیاز به تمیز کردن منظم دارد.

شیرآلات مشکی رنگ

شیرآلات رنگی و فانتزی

امروزه شیرآلات در رنگهای مختلفی تولید می‌شود که می‌تواند به هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود. انتخاب رنگ مناسب برای فضای دکوراسیون بر عهده شما است.

شیرآلات برنزی

شیرآلات برنزی با دکوراسیونی که دارای طراحی مدرن است، به خوبی هماهنگ می‌شود. این مدل شیرآلات دارای آبکاری قوی بوده و دوام بالایی دارد.

شیرآلات رنگ برنزی

عوامل تأثیرگذار در دوام رنگ شیرآلات

دو عامل مهم در دوام رنگ شیرآلات بسیار موثر است. این دو عامل شامل آبکاری و جنس است.

آبکاری

آبکاری به چهار روش انجام می‌شود. این 4 روش شامل: کروم ، الکترواستاتیک ، PVD و فورتیک است.

برای شیرآلاتی که رنگی و یا فانتزی هستند از روش الکتوراستاتیک آبکاری انجام می‌شود.

جنس

استفاده از آلیاژهای استیل و برنج باعث دوام آبکاری می‌شود. در گذشته بیشتر از سرب برای آبکاری استفاده می‌شد، که باعث می‌شد تا در زمان کوتاه‌تری شیرآلات خراب شوند. حتما هنگام خرید شیرآلات به نوع آبکاری و جنس آن دقت شود.

یکی از معروف‌ترین شیرآلات موجود در بازار، شیر ظرفشویی ایتن است که دارای 13 رنگ متنوع است، برای مشاهده تمامی رنگ شیرآلات می‌تونید از این شیر دیدن فرمایید!

بهترین رنگ شیرآلات کدام است؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه