// کد مطلب: ۱۴۹۸۳۳

رپورتاژ آگهی/

نصیحت طلایی که مرا در دریایی از ثروت قرار داد

نصیحت طلایی که مرا در دریایی از ثروت قرار داد
لینک کوتاه کپی شد

زمانی ‌که به سن بیست و دو سالگی رسیدم به ‌دنبال یک کسب ‌و کار ایده ‌آل بودم تا بتوانم به‌ سرعت ثروتمند شوم. از آن ‌جایی‌ که پدرم یک فرد بازاری بود از او مشورت گرفتم و ایشان نصیحتی به من کرد که برایم بسیار جالب بود که برای انتخاب حوزه کاری باید دقت کنم که محصولی را برگزینم که همواره برای آن در آینده نیز تقاضا و نیاز وجود داشته باشد. لذا با آشنایی با سایت معتبر زیر توانستم محصولی با قابلیت رشد پیدا ‌کنم و به سودآوری بالایی برسم. در ادامه شما را با این سایت عالی آشنا خواهم کرد.

شرکت آراد برندینگ

استعلام شرکت آراد برندینگ موضوعی است که خانم نجمه رسولی یکی از مدیران تجاری مجموعه آراد برندینگ در پادکستی به تشریح آن پرداخته است. سوابق عملکرد آراد، هدف، رویکرد های فعالیت مجموعه و علت اعتماد به حرکت جهادی و انقلابی آراد در عرصه تجارت و صادرات از جمله موارد شرح داده شده در این پادکست می باشد. در بررسی سوابق آراد برندینگ باید عنوان کرد که این مجموعه فعالیت خود را از سال 1385 با دیدگاه تجارت و صادرات آغاز کرده است و در چهار حوزه اصلی که عبارت است از: استخدام و اشتغال زایی، آموزش به تاجران و صادر کنندگان ایرانی، تسهیل در امر صادرات و ایجاد شبکه‌ های رایزنی در تجارت با کل دنیا فعالیت داشته است که در قسمت های بعدی این مطلب، عملکرد مربوط به هر یک از حوزه‌ ها تشریح می‌ گردد.

سایت پلیس فتا

همه ما با فضای دیجیتال و سایبر تا حدودی آشنا هستیم و استفاده های گسترده ای را در طول امور روزانه با آن انجام می دهیم اما گاهی به دلیل نداشتن آگاهی لازم در أین فضا به دام می افتیم و شکایت به سایت پلیس فتا اولین گزینه ای است که برای ما نمایان می شود. در واقع امکان جرایم گسترده ای در فضای رایانه و فناوری اطلاعات ممکن است رخ دهد، برای مثال شما در حال پرداخت یا خرید اینترنتی هستید که با هک رایانه شخصی خود مواجه می شوید و مبالغی از حساب شما برداشت می شود و یا اینکه با کلاهبرداری های اینترنتی مواجه می شوید که در این مورد شما وارد سایتی با شکل و شمایل سایت اصلی می شوید در حالی که سایت تقلبی بوده و اطلاعات شما به راحتی به سرقت می رود. در صورتی که با هر گونه جرایمی نظیر برداشت غیر مجاز از حساب دیگران یا خودتان، جاسوسی رایانه ای، نشر اکاذیب در فضای مجازی و انتشار عکس و فیلم های خصوصی خود یا دیگران مواجه شدید بلافاصله با پلیس فتا ارتباط بگیرید.

سایت آراد برندینگ

یکی از راه های ارتباطی شرکت آراد، سایت آراد برندینگ می باشد می توان گفت این شرکت قصد دارد توسط تاجرانی که پرورش می دهد؛ موقعیت ایجاد چندین میلیون فرصت شغلی در عرصه های تولیدی و صنعتی را فراهم نماید و هدف بزرگ تر آن است که در تمامی شهر های مهم ایران و سراسر جهان با دایر نمودن شعبه و گسترش مجموعه، فعالیت اقتصادی خود را توسعه دهد. آموزش به تاجران و صادر کنندگان ایرانی دومین حوزه فعالیت مجموعه آراد، آموزش به تاجران و صادر کنندگان ایرانی به منظور افزایش و اعتلای بهره وری در کار آنان می باشد. در حال حاضر آرشیوی از آموزه های مفید در باب تجارت از سوی اساتید کارآمد آراد برندینگ در آپارات موجود می باشد و افرادی که نیاز به کسب اطلاعات در خصوص تجارت و صادرات دارند می توانند به طور رایگان از این آموزش های کاربردی بهرمند شوند، ضمن اینکه سایت ما مباحث تجاری اساتید مجرب خود را همه روزه منتشر می نماید تا علاقمندان از این فرصت استفاده نمایند.

نصیحت طلایی که مرا در دریایی از ثروت قرار داد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه