// کد مطلب: ۱۴۹۴۹۶

رپرتاژ آگهی/

روشی مناسب برای پولدار شدن در بازار سیر

روشی مناسب برای پولدار شدن در بازار سیر
لینک کوتاه کپی شد

وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب آرزوهایی داریم که در همان ابتدا به حقیقت نمی‌پیوندد. واقعیت این است که در ابتدای کار نمی‌توان پول و اشتیاق را با هم داشت. به این ترتیب وقتی دنبال پولدار شدن هستید، راحت‌تر می‌توانید شغل و حرفه‌ای که به هدف‌تان نزدیک‌تر است را انتخاب کنید. من کسب و کار خودم را در زمینه سیر شروع کردم و ثروتم را در این راه بدست آوردم. اگر شما هم بدنبال ثروت هستید این مقاله را از دست ندهید.

پودر سیر خالص

می توان گفت استفاده از انواع مختلف چاشنی و افزودنی به منظور افزایش کیفیت مواد غذایی و یا بهره‌مندی بیشتر از خواص آن از زمان های گذشته تا به امروز رایج بوده است. پودر سیر از جمله ادویه و چاشنی های بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد قیمت پودر سیر خالص عالی ست.

پودر سیر دارای املاح معدنی و مواد مغذی بی شماری است که می تواند بسیاری از نیازهای بدن را برطرف نماید.

این ادویه دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان های فعال و سالم می‌باشد که می‌تواند با رادیکال‌های آزاد مضر موجود در بدن مقابله کرده و آنها را از بین ببرد.

این رادیکال‌ها می‌تواند مشکلات و بیماری‌های مختلفی در بدن مانند سرطان و یا نقرس به وجود بیاورند که مصرف پودر سیر می تواند با این مشکلات تا مقدار قابل توجهی مقابله نماید.

سیر خشک

سیر خشک از آن دست از محصولات است که در مصرف اولویت دارد و علی رغم بوی بد، ارزش استفاده را دارد و قیمت سیر خشک در بازار بسیار مناسب است.

بهبود سیستم ایمنی بدن و ارتقا سطح سلامت بدن به استفاده از مواد غذایی سالم و مقوی بستگی دارد .

به هر میزان که کیفیت بالا باشد می توان قیمت بالاتری برای فروش سیر تعیین نموده و آن را در بازار توزیع کرد، و بر اساس آن قیمت سیر درجه دو و سه را نیز مشخص کرده و اعلام کرد .

هزینه هایی که در طول کاشت، برداشت و انبار داری انجام شده است در غالب هزینه های تولید بر قیمت فروش سیر موثر است .

سیر صادراتی

سالانه در ایران بخشی از زمینهای زراعی به کشت سیر اختصاص داده می شود و قیمت سیر صادراتی بدلیل برخی هزینه ها متفاوت است.

کشت سیر در کشور امکان تولید سیری درجه یک را فراهم می کند که با استفاده از آن می توان سیر مورد نیاز در داخل را تامین کرده و هم چنین بخشی را به حوزه صادرات اختصاص داد .

برای این که ماندگاری سیر افزایش یابد باید به دنبال روش خاصی جهت نگهداری آن بود که در طی سالها تجربه انسان از نگهداری سیر نشان داده است که بهترین حالت در این زمینه خشک کردن سیر می باشد.

سیر خشک ماندگاری بالایی دارد و می توان در تمام طول سال آن را در بازار عرضه کرد و بدین صورت دامنه مصرف آن را از محدود بودن به یک یا چند ماه به طول سال گسترش داد.

مصرف سیر خشک منحصر به ایران نیست و کشورهای بسیاری هستند که اقدام به مصرف سیر خشک شده می کنند و برای تامین سیر مورد نیاز واردات آن را انجام می دهند.

روشی مناسب برای پولدار شدن در بازار سیر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه