// کد مطلب: ۱۴۹۳۵۰

وام | وام عشایری | شرایط گرفتن وام | انواع وام

ماجرای وام ۲۰۰ میلیونی تهرانی‌ها چیست؟ | شرایط وام ۲۰۰ میلیونی

ماجرای وام 200 میلیونی تهرانی‌ها چیست؟ | شرایط وام 200 میلیونی
لینک کوتاه کپی شد

بیش از 100 میلیارد تومان وام اشتغالزایی برای عشایر استان تهران در نطر گرفته شده است.

به گزارش طلانیوز؛ وام 200 میلیونی عشایر تهرانی در دستور کار قرار گرفت. وام اشتغالزایی برای عشایر تهران، نهایتاً 200 میلیون تومان است. جزئیات وام عشایر را در ادامه بخوانید.

مدیر امور عشایر استان تهران از اختصاص بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به عشایر استان تهران خبر داد و گفت: به ازای هر خانوار عشایری حداکثر200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

نحوه دریافت وام 200 میلیونی در تهران را بخوانید.

به نقل از ایسنا، فرشید ذبیحی در تشریح روند پرداخت تسهیلات به خانوارهای عشایری استان تهران گفت: سهم عشایر استان تهران در تسهیلات اشتغالزایی ویژه در نظر گرفته شده است و بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به عشایر این استان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: به این ترتیب به ازای هر خانوار عشایری حداکثر 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز طولانی خواهد بود.

ذبیحی با اشاره به اینکه سود این تسهیلات چهار درصد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این تسهیلات در زمینه‌های کشت و توسعه گیاهان دارویی، توسعه صنایع دستی و پرورش دام پرداخت خواهد شد. عشایر واجد شرایط می توانند با مراجعه با دفاتر شرکت‌های تعاونی نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند.

عشایر استان تهران از عمده تولیدکنندگان گوشت قرمز استان
مدیر امور عشایر استان تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه عشایر استان تهران از ظرفیت مناسبی برای تولید گوشت قرمز برخوردار هستند، افزود: اولویت ما در بخش اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به عشایر همین فرایند تولید گوشت قرمز است چرا که این جامعه تولیدکننده با دارا بودن 700 هزار رأس دام سبک از عمده تولیدکنندگان گوشت قرمز استان تهران محسوب می شوند.

منبع: ایسنا

ماجرای وام 200 میلیونی تهرانی‌ها چیست؟ | شرایط وام 200 میلیونی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه