// کد مطلب: ۱۴۸۶۳۹

وضعیت بازار تهران | بازار تهران

وضعیت بازار پایتخت| کسبه هستند ولی مغازه‌ها نیمه‌باز است

وضعیت بازار پایتخت| کسبه هستند ولی مغازه‌ها نیمه‌باز است
لینک کوتاه کپی شد

به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کارها در هفته جاری مغازه داران تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب و کارهای خود را فعال نگاه داشتند .

امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کارها در محدوده ملاصدرا ، امیر آباد ، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش ترددهای مردم در پیاده‌روها و تهدید کسبه برخی مغازه ها به حالت تعطیل در آمدند .

مشاهدات خبرنگار ایسنا از بازار تهران نیز حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه های خود را تعطیل کردند.

در محدوده خیابان انقلاب نیز که بر خلاف هفته‌های گذشته که همزمان با فراخوان تجمعات و حضور معترضین در خیابان‌ها شاهد حضور پررنگ پلیس امنیت بودیم امروز حداقل تا ظهر تعداد این نیروهای حافظ امینت چندان به چشم نمی آمد ومغازه ها و کتاب فروشی و حتی دست فروشی ها به صورت جسته و گریخته به فعالیت روزانه خود می پرداختند.

البته در برخی کوچه پس کوچه‌های خیابان سپه‌سالار تعقیب و گریزهایی بین تعداد انگشت‌شماری از افراد و نیروهای امنیتی وجود داشت و برخی از نیروهای یگان ویژه نیز از پرتاب کوکتل مولوتف توسط این افراد صحبت می‌کردند.

کسبه مغازه‌هایشان را به حالت نیمه باز درآورده و یا کاملا بسته و جلو در ایستاده بودند چراکه نگران آسیب از سوی افرادی بودند که با موتور رد می‌شدند و فریاد میزدند: «هر مغازه‌ای باز باشه آتیش میزنیم».

/منبع: ایسنا

وضعیت بازار پایتخت| کسبه هستند ولی مغازه‌ها نیمه‌باز است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه