// کد مطلب: ۱۴۸۵۳۷

قیمت امروز پراید

قیمت امروز پراید | هر روز گرانتر از دیروز

قیمت امروز پراید | هر روز گرانتر از دیروز
لینک کوتاه کپی شد

ارزیابی بازار محصولات سایپا از رشد یک تا سه میلیونی قیمت سایپایی ها در بازار حکایت دارد روندی که امروز ایران خودرویی ها نیز آن را طی کردند.

در میان سایپایی ها امروز «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار» و «ساینا» در بازار رشد قیمت داشتند و تنها «تیبا2 معمولی» بدون تغییر در بازار عرضه شد.

به گفته فعالان بازار روند افزایشی نرخ دلار یکی از دلایل رشد قیمت خودرو در بازار محسوب می شود، هرچند این روزها بازار در رکود کامل بسر می برد.

خودرو «شاهین» امروز با افزایش یک میلیونی در بازار 367 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد یک میلیونی در بازار 223 میلیون تومانی شد.
ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک با رشد راهی بازار شدند. با این شرایط «کوییکR » در بازار به 228 میلیون تومانی قیمت خورد و رشدی 3 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار با رشد یک میلیونی 217 میلیون تومانی شد.

اما «تیبا صندوقدار» با افزایش یک میلیونی در بازار رشدی 2 میلیونی داشت و 207 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشدی 2 میلیون تومانی در بازار 220 میلیون در بازار دست به دست شد.اقتصاد آنلاین

قیمت امروز پراید | هر روز گرانتر از دیروز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه