// کد مطلب: ۱۴۷۸۹۱

وام | وام یارانه | شرایط گرفتن وام | انواع وام

یارانه‌بگیران مراقب باشید | وام ۱۰ میلیونی یارانه کلاهبرداری‌ست | جزئیات خبر وام یارانه

یارانه‌بگیران مراقب باشید | وام 10 میلیونی یارانه کلاهبرداری‌ست | جزئیات خبر وام یارانه
لینک کوتاه کپی شد

طبق آخرین اخبار ظاهراً خبر وام یارانه کلاهبرداری است و یارانه بگیران گول پیامک وام یارانه 10 میلیونی را نخورید.

به گزارش طلانیوز؛ وام ، گونه‌ای قرض دادن پول سوددار است، که در زمانی مشخص بین قرض دهنده و قرض گیرنده انجام می‌شود. وام دارای انواع مختلفی می‌باشد. جزئیات حقوقی وام در رشته حقوق مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. مفهوم وام تاریخچه‌ای قدیمی دارد و به دوران کهن بازمی‌گردد.

رئیس پلیس فتا البرز اظهار کرد: هرگونه دریافت پیام مبنی بر دریافت وام 10میلیون تومانی یارانه کلاهبرداری بوده و کاربران هیچ‌گونه اطلاعاتی از جمله کدملی یا شماره تماس افراد خانوار را به افراد سودجو ندهند.

سرهنگ رسول جلیلیان خاطرنشان کرد: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌های جعلی تحت عناوین مختلف، سعی در تشویق افراد به کلیک نمودن روی لینک ارسالی کرده و سپس هدایت به درگاه بانکی جعلی می‌کنند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: کاربران بدون آگاهی وارد لینک‌های آلوده شده درحالی که یک بدافزار است و مجرمان سایبری با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها اقدام می‌کنند.

وی گفت : سهل‌انگاری و ناآگاهی کاربران سبب شده کلاهبرداران از این فرصت سوء‌استفاده کرده برداشت غیرمجاز هر روزه رو به افزایش است.

رئیس پلیس فتا البرز تاکید کرد: پیامک‌های سازمانی و رسمی از سرشماره‌های معتبر ارسال می‌شوند و کاربران به‌هیچ‌عنوان به لینک‌هایی که از طریق سرشماره‌های ناشناس و شخصی ارسال شده مراجعه نکنند.

سرهنگ رسول جلیلیان، سایت پلیس فتا را مرجع کامل آخرین اطلاعات و تهدیدات سایبری معرفی کرد و از خانواده‌ها و عموم مردم خواست که برای پیشگیری و مقابله با هرگونه جرایم سایبری به مطالعه توصیه‌های این سایت بپردازند.

جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 096380 به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

وام مسکن روستایی به این افراد تعلق می‌گیرد | شرایط دریافت وام مسکن روستایی

بیشتر بخوانید: پرداخت وام 10 میلیونی یارانه | اعطای وام 10 میلیونی یارانه مهرماه 1401 | شرایط ثبت‌نام وام یارانه مهرماه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 10 میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به حساب سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

تسهیلات قرض الحسنه وام تا سقف 10 میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 10 میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی 24 ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای 10 میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

به نقل از اقتصادنیوز، علاوه بر این تسهیلات این صندوق در 6 سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از 84 میلیارد تومان تسهیلات در قالب 7840 فقره وام پرداخت شده است.

منبع: تجارت نیوز

یارانه‌بگیران مراقب باشید | وام 10 میلیونی یارانه کلاهبرداری‌ست | جزئیات خبر وام یارانه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه