// کد مطلب: ۱۴۷۸۷۹

قیمت خودرو | افزایش قیمت خودرو | قیمت روز خودرو | قیمت خودروهای وارداتی | قیمت خودروهای خارجی

آخرین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۱ | قیمت پراید امروز چند؟

آخرین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 10 آبان 1401 | قیمت پراید امروز چند؟
لینک کوتاه کپی شد

قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا امروز سه‌شنبه 10 آبان 1401 بر اساس آخرین آمار منتشر شده در سایت دیوار به شکل زیر است.

به گزارش طلانیوز؛ قیمت خودرو در ایران روزانه تغییر می کند. قیمت خودرو دو نرخی است. قیمت خودرو در بازار و کارخانه متفاوت است کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟ قیمت خودرو صفر داخلی امروز سه‌شنبه 10 آبان 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

درحالی که قرار است امروز فاطمی امین، وزیر صمت به مجلس برود و استیضاح وی به رای گذاشته شود، بازار خودرو ثبات قیمتی را تجربه می‌کند. برطرف شدن مشکل آئین نامه واردات و همچنین چند مرحله عرضه خودرو به صورت فروش فوری همچنان نتوانسته قیمت ها در بازار را کنترل کند و یکی از موضوعاتی که در استیضاح وزیر مطرح می شود، بی شک همین قیمت ها در بازار و عدم کنترل وزارت صمت بر آن است.

با وجود اینکه در دو روز ابتدای هفته و پس از چند روز ثبات نسبی در هفته گذشته قیمت ها در بازار خودرو با موج جدیدی از افزایش قیمت ها مواجه شده بود، در معاملات روز دو شنبه بازار مجددا ثبات قیمت ها را تجربه کرد و قیمت هیچ خودروی پرتقاضایی در بازار تغییر نکرد. حالا باید دید آیا بازار با موج افزایشی دیگری مواجه می شود یا خیر؟

افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 5 آبان 1401 | آینده خودرو چه می‌شود؟

قیمت ایران خودرو
قیمت پژو 206 تیپ 2 که طی چند مرحله افزایش در این هفته و هفته‌های گذشته وارد کانال 300 میلیون تومانی شده بود، روز دوشنبه بدون تغییر همان 312 میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت پژو پارس LX هم پس از جهش 6 میلیون تومانی در روز یکشنبه، بدون تغییر باقی ماند. قیمت پژو پارس LX اکنون در بازار 406 میلیون تومان به ثبت می رسد.

قیمت پژو 207 اتوماتیک پانوراما بدون تغییر 615 میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت دنا معمولی هم در بازار 408 میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تارا دنده ای هم بدون تغییر 448 میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت سایپا
قیمت تیبا هاچبک بدون تغییر بود و با ثبات نسبی در هفته‌های گذشته 206 میلیون تومان معامله شد.

قیمت ساینا هم تغییری نداشت. قیمت ساینا در بازار با این روند نسبتا ثابت در بازار 205 میلیون تومان اعلام می شود.

قیمت کوییک معمولی بدون تغییر 208 میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت شاهین هم بدون تغییر 360 میلیون تومان اعلام شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
اسد کرمی، نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار همچنان در رکود است. در بازار خودروهای داخلی، برخی از خودروها در چند روز اخیر گران شده و به ندرت خرید و فروش می‌شوند. اما سطح معاملات در بازار خودروهای خارجی بسیار پایین است و قیمت‌ها نیز در چند روز اخیر با افزایش همراه شد. اکثر خریداران خودروهای خارجی، برای سرمایه‌گذاری به سمت این خودروها می‌روند و برای مصرف آن‌ها را خریداری نمی‌کنند.

او افزود: اگر بازار به روند کنونی خود ادامه دهد، خودروهای داخلی با جهش قیمت همراه می‌شوند. اما به نظر می‌رسد بازار خودروهای خارجی در هفته‌های آینده هم با نوسانی همراه نشود. البته به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده هم رکود همچنان در بازار خودرو جولان دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین/تجارت نیوز

آخرین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 10 آبان 1401 | قیمت پراید امروز چند؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه