// کد مطلب: ۱۴۷۷۸۸

قیمت خودرو | افزایش قیمت خودرو | قیمت روز خودرو | قیمت خودروهای وارداتی | قیمت خودروهای خارجی

جدیدترین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز ۸ آبان ۱۴۰۱ | قیمت پژو پارس صعود کرد

جدیدترین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 8 آبان 1401 | قیمت پژو پارس صعود کرد
لینک کوتاه کپی شد

قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا امروز یکشنبه 8 آبان 1401 بر اساس آخرین آمار منتشر شده در سایت دیوار به شکل زیر است.

به گزارش طلانیوز؛ قیمت خودرو در ایران روزانه تغییر می کند. قیمت خودرو دو نرخی است. قیمت خودرو در بازار و کارخانه متفاوت است کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟ قیمت خودرو صفر داخلی امروز یکشنبه 8 آبان 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

آزادسازی واردات خودرو و برگزاری مراحل فروش خودروسازان به نظر تاثیر اندکی بر روی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد و در بهترین شرایط شیب افزایش قیمت‎ها را کاهش داده‌است. اخبار آزادسازی قطعی واردات خودرو و انجام ثبت سفارش در کنار برگزاری مرحله دیگری از فروش محصولات ایران خودرو، انتظار ثبات قیمت‌ها را میان معامله کنندگان ایجاد کرده بود. این انتظار کاهش قیمت ها در حالی است که بازار خود بارها نشان داده که هیچگونه تأثیری حداقل از اینگونه اخبار نمی گیرد و بیشتر چشم به بازار ارز دوخته است.

هفته‌هاست روزهای ابتدایی هفته تعیین کننده‌ترین روزهای هفته به حساب می‌آیند. این بدان معناست که اکثر تغییرات قیمتی خودروها در روزهای ابتدایی هفته به ثبت می رسد. به نظر می‌رسد این هفته نیز از این روند پیروی می کند و قیمت خودرو در غالب مدل‌ها در معاملات روز شنبه شاهد تغییرات قابل توجهی بودند. به نظر می‌رسد با تداوم این روند فعلاً نباید انتظار کاهش قیمت‌ خودرو را داشت.

افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 5 آبان 1401 | آینده خودرو چه می‌شود؟

قیمت ایران خودرو
قیمت پژو 206 تیپ 2 پس از اینکه در هفته گذشته تغییری به ثبت نرساند، در معاملات روز شنبه با افزایش 2 میلیون تومانی مواجه شد. قیمت پژو 206 تیپ 2 در بازار 312 میلیون تومان اعلام می شود.

قیمت پژو 206 تیپ 5 هم با یک میلیون تومان افزایش به 375 میلیون تومان رسید.

قیمت پژو 207 اتوماتیک پانوراما با افزایش 5 میلیون تومانی به 615 میلیون تومان رسید و اکنون گرانترین خودروی ایران خودرو محسوب می شود.

قیمت پژو 207 دستی هم افزایش 5 میلیون تومانی داشت. قیمت پژو 207 دستی پانوراما با افزایش 5 میلیونی به 425 میلیون رسید.

قیمت دنا اتوماتیک توربو هم با افزایش 5 میلیون تومانی به 535 میلیونی تومان رسید.

قیمت تارا دنده ای رکورددار افزایش قیمت در بازار امروز بود؛ قیمت تارا دنده ای با 10 میلیون تومان افزایش به 450 میلیون تومان رسید.

قیمت سایپا
محصولات گروه خودروسازی سایپا این روزها نقش زیادی در تغییرات قیمت بازار ندارند و معدود خودروی از این گروه تغییر قیمت به ثبت می‌رساند.

قیمت پراید 111 با یک میلیون تومان کاهش برخلاف روند افزایش بازار به 204 میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
مرتضی مصطفوی، کارشناس خودرو به تجارت‌نیوز گفت: تنش‌های سیاسی داخلی و بین‌المللی کشور بر روند بازار خودرو و قیمت‌ها تاثیر گذاشته است. چراکه این اتفاقات بر نوسانات فعلی دلار افزوده و از آن‌جایی که بازار خودرو هم یک بازار دلاری است، پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو در هفته‌های آینده با افزایش همراه شود.

او در رابطه با تاثیر واردات خودرو بر قیمت‌ها توضیح داد: اخباری که در رابطه با واردات خودرو به کشور منتشر می‌شود، دیگر هیچ تاثیری در قیمت‌ها و روند بازار خودرو ندارد. البته با شیوه‌ای که قرار است واردات صورت بگیرد، هیچ تغییری در قیمت خودرو ایجاد نمی‌شود. زیرا این طرح هم، مانند تولید خودرو قرار است در انحصار کامل اجرا شود.

منبع: تجارت نیوز/اقتصاد آنلاین

جدیدترین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 8 آبان 1401 | قیمت پژو پارس صعود کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه