// کد مطلب: ۱۴۷۷۱۲

ایران خودرو | مدیرعامل ایران خودرو | حواشی ایران خودرو | اخبار ایران خودرو

فروش ۱۰ محصول ایران خودرو در طرح فروش ایران خودرو | جزئیات فروش ۱۰ محصول ایران خودرو

فروش 10 محصول ایران خودرو در طرح فروش ایران خودرو | جزئیات فروش 10 محصول ایران خودرو
لینک کوتاه کپی شد

فروش 10 محصول ایران خودرو از روز گذشته آغاز شده است و تا 4 روز ادامه دارد.

به گزارش طلانیوز؛ ایران خودرو (با نام تجاری آیکو، IKCO) یک شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در مرداد 1341 دو برادر به‌نام‌های احمد و محمود خیامی آن را بنیان نهادند. ایران خودرو نخست ایران ناسیونال نام داشت و نخستین گروه تولیدات آن، گونه‌ای اتوبوس بود. شرکت ایران خودرو برای فروش محصولات خود طرح‌های متنوع و متفاوتی ارائه می‌دهد. در آخرین اطلاعیه ایران خودرو ، این شرکت از روز گذشته طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش خود را آغاز کرده است.

ثبت‌نام طرح‌های فروش ایران خودرو از روز گذشته در سایت فروش اینترنتی این گروه صنعتی به نشانی esale.ikco.ir آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

در طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU7P، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس، توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس به متقاضیان پیشنهاد شده است.

مراسم قرعه‌کشی حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

چه کسانی می‌توانند از سهم 20 درصدی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده استفاده کنند؟
شایان ذکر است که طبق قانون مصوب، 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 10 درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.
گفتی است که ١١ مهر ماه، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به خروج اکثریت محصولات خودروسازان اعم از دولتی و خصوصی از فرآیند قرعه‌کشی، از حذف سامانه یکپارچه فروش خودرو برای فروش محصولات خودروسازان خبر داد و تاکید کرد: پیش از این که سامانه فروش یکپارچه خودرو با فرآیند قرعه‌کشی داشتیم، حدود ١٠ خودروساز، محصولات خود را در آن قالب عرضه می‌کردند، اما اکنون اکثریت خودروها با توجه به افزایش تولید و متعادل شدن عرضه و تقاضا از شمول قرعه‌کشی خارج شده‌اند و در حال حاضر تنها ایران‌خودرو باقی مانده است که تعدادی از محصولات خود را با فروش بصورت قرعه‌کشی عرضه می‌کند.

بر این اساس دیگر سامانه یکپارچه «موضوعیت» خود را از دست داده‌ است و دیگر به آن معنا وجود ندارد؛ در حقیقت دیگر با سازوکار قبلی فعال نخواهد بود و با خروج فروش خودروها از طریق سامانه یکپارچه و واگذاری امر فروش به خود شرکت‌های خودروساز (حتی برای چند محصول ایران‌خودرو که با روش قرعه‌کشی عرضه خواهند شد)؛ این سامانه به منظور نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر تعداد فروش مجاز خودرو، تحویل به‌موقع خودرو توسط خودروسازان و همچنین اجرای مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهد کرد.

فروش فوق العاده قسطی ایران خودرو | جهت فروش شگفت انگیز فروش فوق العاده ایران خودرو کلیک کنید

منبع: تجارت نیوز

فروش 10 محصول ایران خودرو در طرح فروش ایران خودرو | جزئیات فروش 10 محصول ایران خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه