// کد مطلب: ۱۴۷۰۱۲

یارانه | پرداخت یارانه | یارانه جدید | اخبار یارانه | یارانه جبرانی | یارانه کمک معیشتی

یارانه کمک معیشتی واریز خواهد شد | جزئیات پرداخت یارانه کمک معیشتی

یارانه کمک معیشتی واریز خواهد شد | جزئیات پرداخت یارانه کمک معیشتی
لینک کوتاه کپی شد

پرداخت یارانه کمک معیشتی ادامه خواهد داشت. پرداخت یارانه کمک معیشتی به زودی انجام می‌شود.

به گزارش طلانیوز؛ بر اساس اخرین اخبار درباره یارانه، شهریور ماه امسال نیز پرداخت یارانه به صورت نقدی بود و یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ما گزارشی در حال حاضر نداریم که بخواهند یارانه‌های آنها را به جهت اینکه در دهک 10 قرار گرفته‌اند، قطع کرده باشند. علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص وضعیت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و پرداخت یارانه، بیان کرد: این قانون سه سال پیش مصوب شد و قانون جامعی است که دستگاه‌های متنوعی را مکلف کرده که به این 34 ماده و 29 تبصره توجه و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند و هر ساله باید گزارش خود از میزان اجرای قانون را به عنوان دستگاه ذی‌نفع، به دبیرخانه و دبیرخانه به صحن علنی مجلس ارائه کند. اخبار یارانه ها مختلف را در طلانیوز دنبال کنید.

بهادری جهرمی در نشست خبری گفت:چون هنوز زیرساخت‌های لازم برای ارائه کالا برگ آماده نشده، پرداخت نقدی یارانه کمک معیشتی همچنان ادامه خواهد داشت.

خبر خوش بهادری جهرمی درباره یارانه نقدی
به نقل از آخرین خبر، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت : با توجه به اینکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای پرداخت یارانه بصورت کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده است در حال حاضر همین رویه پرداخت یارانه‌ها بصورت نقدی ادامه خواهد داشت.

زاهدی‌وفا تا معرفی وزیر جدید سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است
سخنگوی دولت اعلام کرد که سرپرستی زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اِذن رهبر انقلاب، تا زمان انتخاب وزیر جدید ادامه دارد.

علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی خود در رابطه با آخرین وضعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سرپرستی زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اِذن رهبر انقلاب، تا زمان انتخاب وزیر جدید ادامه دارد، گزینه‌ها در حال بررسی است و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بهادری‌جهرمی: دولت کل مطالبات کشاورزان گندم کار را پرداخت کرد
وی همچنین اعلام کرد: در سال زراعی جاری 7170 هزار تن گندم به ارزش 83044 میلیارد تومان (حدود 3.6 برابر سال گذشته) از کشاورزان خریداری و پیرو تاکیدات رئیس‌جمهور و پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی، کل مطالبات کشاورزان تسویه و پرداخت شده است.

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر پیرو سفر رئیس جمهوری و دستورات و مصوبات برای احیای این کارخانه بزرگ و قدیمی صنعتی در حال حاضر جان دوباره گرفت و به صورت سه شیفته فعال شده است، افزود: بیش از 400 کارگر کارخانه به کار بازگشته و 100 شغل جدید نیز با اجرای طرح توسعه در این کارخانه راه اندازی می‌شود، مطالبات و حقوق کارگران در این واحد نیز به روز شده است.

کارخانه نساجی مازندران فعال شد

کارخانه نساجی مازندران فعال شد و بیش از 4 هزار کارگر به کار برگشتند و برخی اوقات فعالیت سه شیفته انجام می‌شود.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و هم‌چنین تسلیت شهادت مدافعان امنیت کشور اظهار داشت: برخی اقدامات سازماندهی شده و تروریستی نشان داد که دشمنان و مخالفین این نظام، برای هر موقعیت برنامه‌ریزی می‌کنند تا ضربه‌ای به حقوق و امنیت مردم و ثبات کشور وارد کنند.

وی با اشاره به زلزله اخیر در آذربایجان افزود: رییس‌جمهور بلافاصله دستور رسیدگی فوری را صادر کردند و وزرای بهداشت و کشور در محل حاضر شدند و دستگاه‌های مختلف هم مشغول خدمت رسانی بودند و الحمدلله به 1100 مصدوم خدمت رسانده شد. ستاد مدیریت بحران مشغول برآورد میزان خسارات هست و گزارش خود را برای میزان کمک به زلزله‌زدگان، به دولت اعلام می‌کند.

سخنگوی دولت گفت: در سال گذشته صد‌ها کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل فعال شد و وزیر صمت در جلسه دولت گزارش داد و کارخانه نساجی مازندران که پیش از اینکه رییس‌جمهور در قامت رییس قوه قضاییه بود سفر به آنجا و دستوراتی داشتند، این کارخانه فعال شد و بیش از 4000 کارگر به کار برگشته و برخی اوقات فعالیت سه شیفته انجام می‌شود.

هم‌چنین مطالبات و حقوق کارگران پرداخت شده و این اقدام از منابع خود کارخانه است. این یک نمونه از اقدامات دولت است.

بهادری جهرمی گفت: معاون اول رییس‌جمهور در همایش اقتصادی دریای خزر در روسیه شرکت کردند و برخی قرارداد‌ها در حوزه نفتی و راه و راه‌آهن منعقد شد که به سرعت اجرای آن دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: الحمدلله خرید تضمینی گندم در سال جاری به عدد 83 هزار میلیارد تومان رسید و این حدود 3.6 برابر سال گذشته است. مطالبات کشاورزان تسویه شده و دولت این مسیر را دنبال خواهد کرد.

منبع: تسنیم

یارانه کمک معیشتی واریز خواهد شد | جزئیات پرداخت یارانه کمک معیشتی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه