// کد مطلب: ۱۴۶۸۰۷

سایپا | طرح فروش سایپا | محصولات سایپا | فروش فوری سایپا

طرح فروش فوری سایپا آغاز شد | کدام خودروها در لیست فروش فوری و پیش‌فروش سایپا قرار دارند؟

طرح فروش فوری سایپا آغاز شد | کدام خودروها در لیست فروش فوری و پیش‌فروش سایپا قرار دارند؟
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سایپا برای 8 محصول خود از روز گذشته اقدام به فروش فوری و پیش‌فروش کرده است. لازم به ذکر است که تمامی محولات سایپا بدون قرعه‌کشی ارائه می‌شوند.

به گزارش طلانیوز ؛ سایپا، شرکت خودروسازی ایرانی است که مقر آن در تهران قرار دارد و در سال 1344 بنیان نهاده شد. نخستین خودروهای سایپا، محصولات شریک فرانسوی آن، سیتروئن بودند و در سال 1347، سایپا بسیاری از مدل‌های ژیان را می‌ساخت. در سال 1352 با توافقی با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو، رنو 5 در مدل‌های 2 و 4 در توسط سایپا به بازار عرضه شد.

شرکت سایپا شرایط فروش تعدادی از محصولات خود را در قالب فروش فوری و پیش‌فروش اعلام کرد.

مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصولات سایپا از فرآیند قرعه‌کشی حذف شده و شرکت می‌تواند از امروز 14 مهرماه 1401 محصولات را بدون قرعه‌کشی به فروش برساند.

در طرح فروش فوری خودرو‌های شاهین، سایپا 151، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک R معمولی با حداکثر 30 و 90 روزه به فروش می‌رسد.

البته امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح مربوطه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت 7 روز فعال بوده و در خصوص ثبت‌نام سایر روش‌های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت، امکان ثبت‌نام وجود دارد.

شرکت سایپا برای محدودیت ثبت‌نام در طرح فروش فوری، تعدادی از محصولات خود اعلام کرده متقاضیان خانواده کوییک طی 18 ماه گذشته ثبت‌نام و یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودورساز نداشته باشند.

علاوه بر این برای متقاضیان خودرو‌های شاهین و سایپا 151، محدودیت ثبت‌نام و یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز طی ماه‌های گذشته حذف شده است.

محدودیت دارا بودن پلاک انتظامی جهت امکان خرید خودرو‌های این بخشنامه در تمامی روش‌های فروش حذف شده است.

شرایط فروش فوری و فوق‌العاده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

در صورت هرگونه افزایش در هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات و ... تا قبل از فاکتور دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه برای مشتری صادر خواهد شد.

در پیش فروش یک ساله نیز خودرو‌های شاهین، ساینا S، کوییک S، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و سایپا 151 با زمان تحویل حداکثر یک سال در نظر گرفته شده است.

در این طرح نیز امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت 7 روز فعال بوده و درخصوص ثبت‌نام سایر روش‌های فروش، تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام وجود دارد.

شرایط پیش‌فروش یک ساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

منبع: تسنیم

طرح فروش فوری سایپا آغاز شد | کدام خودروها در لیست فروش فوری و پیش‌فروش سایپا قرار دارند؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه