// کد مطلب: ۱۴۶۵۲۲

قیمت مرغ | اخبار قیمت مرغ | قیمت مرغ در بازار | قیمت مرغ تنظیم بازاری

قیمت مرغ منطقی شد | قیمت مرغ امروز ۷ مهر ۱۴۰۱ | قیمت مرغ کنتاکی امروز چند شد؟

قیمت مرغ منطقی شد | قیمت مرغ امروز 7 مهر 1401 | قیمت مرغ کنتاکی امروز چند شد؟
لینک کوتاه کپی شد

قیمت مرغ گرم امروز پنجشنبه، 7 مهر 1401 نسبت به روز گذشته تغییراتی داشته است. فروش گوشت مرغ بالاتر از نرخ مصوب ممنوع است.

به گزارش طلانیوز؛ قیمت مرغ از سال گذشته تا به الان با افزایش بسیار شدید همراه شده است. قیمت مرغ در بازار در روزهای گذشته با افزایش چشمگیر همراه شده بود. اما دو روز گذشته تا به امروز قیمت مرغ به نرخ مصوب 48 تا 45 هزار تومان رسیده است. قیمت مرغ امروز پنجشنبه، 7 مهر 1401 در بازار چند شده است؟

قیمت مرغ امروز 7 مهر 1401 نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی نیز گفته قیمت تمام شده مرغ هم اکنون برای تولید کنندگان ما بالای 50 هزار تومان است.

قیمت مرغ تغییر می‌کند؟
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: قیمت تمام شده مرغ هم اکنون برای تولید کنندگان ما بالای 50 هزار تومان است.

به نقل از خبرآنلاین، اسدالله‌نژاد در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: امسال ما نگرانی‌های برای اجرای طرح نظام رایانه‌ای داشتیم که متاسفانه این دغدغه‌ها مورد توجه واقع نشد و در قالب پرداخت 30 درصد از هزینه‌های تولید خلاصه شد و از دست ما خارج شد و بسیاری از شرکت‌ها از رده تولید خارج شدند.

وی افزود: مرغداران توان پرداخت بازپرداخت تسهیلات را ندارند و یک ماهی است که تسهیلات قطع شده است. مرغداران ما ضرر کرده‌اند.

قیمت مرغ

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی تصریح کرد: جلساتی انجام شد و قیمت مرغ آنالیز شد و عددی که قرار شد اجرایی شود چهل و نه هزار تومان بود، اما قیمتی که اعلام شد خیلی پایین‌تر از آن عدد بود.

اسدالله‌نژاد عنوان کرد: قیمت منطقی مرغ زنده هم اکنون بالای پنجاه هزار تومان است. معاون اول رئیس جمهور هم اعلام کردند که این قیمت را اصلاح می‌کنند و ما همچنان منتظر هستیم.

وی متذکر شد: قیمت تمام شده مرغ هم اکنون برای تولیدکنندگان ما بالای 50 هزار تومان است.

قیمت مرغ

فروش مرغ زنده و آماده طبخ بالاتر از نرخ مصوب ممنوع
به نقل از فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران صبح امروز در جلسه تنظیم بازار مرغ استان که با هدف بررسی وضعیت بازار مرغ و تصمیم‌گیری برای تعادل قیمت در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران در سطح استان اتخاذ تدابیر لازم در حوزه تنظیم بازار و بازرسی و نظارت بر کشتار مرغ زنده و توزیع آماده طبخ و جلوگیری از افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب ضروری است.

حسن عنایتی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد مرغ زنده و آماده طبخ نباید بالاتر از قیمت مصوب در بازار توزیع شود، گفت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید برای مدیریت بر قیمت مرغ مصارف خانوار نسبت به توزیع مرغ منجمد به میزان کافی و بدون محدویت در شهرستان‌ها، به‌ویژه شهرستان‌هایی که قیمت مرغ آماده طبخ در روزهای اخیر بالا بود، اقدام کنند.

عنایتی با اشاره به اینکه مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی حتی در روزهای تعطیل در سطح استان توزیع می‌شود، تاکید کرد: تمام کشتارگاه‌ها در ایام تعطیلات برای کشتار مرغ زنده فعال باشند.

وی تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر عرضه مرغ زنده توسط مرغداران تا توزیع مرغ آماده طبخ در اصناف به‌صورت جدی توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها انجام و در صورت افزایش قیمت مرغ زنده و آماده به طبخ برخورد جدی و قاطع با متخلفان صورت می‌گیرد.

قیمت مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مرغ‌های موجود در سالن‌ها با سن 42 روزگی باید از سالن‌ها خارج شود، گفت: مقرر شد با هماهنگی معاونین امور دام و توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به صدور حواله 80درصد مرغ زنده به کشتارگاه‌های داخل استان و حداکثر 20درصد به کشتارگاه‌های استان تهران اقدام و از ارسال مرغ زنده به سایر استان‌ها امتناع شود.
منبع: تجارت نیوز/فارس

قیمت مرغ منطقی شد | قیمت مرغ امروز 7 مهر 1401 | قیمت مرغ کنتاکی امروز چند شد؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه