// کد مطلب: ۱۴۹۴۸۹

رامین رضاییان | رامین رضاییان فوتبالیست

چهره رامین رضاییان سوژه بهاره افشاری شد/ این عکس تنور فضای مجازی را داغ کرد

چهره رامین رضاییان سوژه بهاره افشاری شد/ این عکس تنور فضای مجازی را داغ کرد
لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان بعد از به ثمر رساندن گل دوم ایران مقابل ولز، یک خوشحالی منحصر به فرد کرد که منجر به واکنش بهاره افشاری شد.

به گزارش طلانیوز؛ رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است. رامین رضاییان در بازی اول و دوم ایران در ترکیب تی ملی حضور داشت. رامین رضاییان در بازی مقابل ولز موفق شد گل دوم تیم ملی را به رساند. خوشحالی بعد از گل رامین رضاییان، منجر به واکنش بهاره افشاری شد.

استوری بهاره افشاری از چهره رامین رضاییان را ببینید.

رامین رضاییان، بهترین بازیکن ایران - ولز شد

رامین رضاییان از دید مخاطبان ایسنا به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز انتخاب شد.

رامین رضاییان از دید مخاطبان ایسنا به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز انتخاب شد. رامین رضاییان موفق شد در دقیقه 11+90 گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دفاع راست تیم ملی ایران با کسب 36.1 درصد آرا این عنوان را به دست آورد. 30.9 درصد مخاطبان ایسنا به مهدی طارمی، 22.2 درصد به روزبه چشمی و 10.8 درصد به سردار آزمون رای دادند.

درخشش رامین رضاییان همه را شوکه کرد

تیم ملی ایران با ارائه یک فوتبال قوی و مقتدرانه، بهترین پیروزی تمام ادوار جام جهانی را برای کشورمان مقابل ولز رقم زد.

این نمایشی فراتر از انتظارات پس از شکست سنگین مقابل انگلیس بود. اما ترکیب صحیح، چینش درست و همچنین فداکاری بازیکنانی که 90 دقیقه سرشان را مقابل توپ گذاشتند، بردی خارق العاده و خاطره انگیز برای هواداران فوتبال ایران رقم زد. آن هم در شرایطی که ایران بعد از دیدار مقابل انگلیس به نظر در ضعیف ترین حالت روحی خود قرار داشت اما با کاهش فشار بیرونی و همچنین اتحاد بیشتر در موقعیت دشوار پیش از مسابقه همه چیز برای موفقیت هموار شد.
فوتبال ایران به این پیروزی احتیاج داشت. به خصوص که نشان داد با رویکرد تهاجمی چه تیم خوب‌تر و موفق‌تری خواهیم بود. حالا ایران با سه امتیاز وارد روز سوم مسابقات شده و دست بالا را مقابل آمریکا و ولز خواهد داشت و چه بسا اولین صعود به دور دوم جام‌های جهانی در انتظارمان باشد. صعودی که پایه‌اش را در بهترین نمایش تاریخ فوتبال ملی جستجو خواهیم کرد.

در این میان رامین رضاییان همه را غافلگیرکرد. مدافع راستی که پیش بینی می‌شد در دیدار با ولز جانشین صادق محرمی شود که مقابل آمریکا نمایشی معمولی داشت.

رامین رضاییان اما در نیمه اول با چند ارسال خوب فرصت‌هایی را در محوطه جریمه حریف به وجود آورد و به رغم سابقه کم بازی در کنار علی قلی‌زاده، هماهنگی بسیار خوبی هم با این بازیکن پیدا کرده بود، به خوبی از پس مهار نکو ویلیامز، ستاره لیگ برتری ولزی‌ها هم برآمد و خیال هواداران را از این سمت بازی راحت کرده بود.

رضاییان با شروع نیمه دوم و حضور گرت بیل در این سمت از زمین هم از کیفیت نمایش دلپذیرش کاسته نشد و بیشتر از نیمه اول با حضور در یک سوم دفاعی حریف سعی در موقعیت‌سازی داشت. حضور دنیل جیمز به عنوان یار تعویضی، در ابتدا نگرانی‌هایی را بابت سرعت و تکنیک بالایش به وجود آورد اما خیلی زود رضاییان با چند توپ‌گیری از این بازیکن نشان داد امروز هیچ کدام از ولزی‌ها از سمت راست ایران عایدی نخواهند داشت.

روی چند توپ‌گیری و ضدحمله پیش از گل اول ایران، رفت و برگشت‌های سرعتی رامین رضاییان نشان می‌داد این بازیکن پرنفس تیم ملی، برخلاف تعدادی از همبازیانش از نظر بدنی در شرایط بهتری نسبت به ولزی‌ها قرار دارد و این موضوع کاملا به چشم می‌آمد.

شاید مهم ترین اتفاق پس از گل چشمی را رامین رضاییان در دقیقه 111 به ثمر رساند. او روی پاس زیبای مهدی طارمی با یک فرار تماشایی و ضربه چیپ به سبک مهاجمان بزرگ دنیا دروازه ولز را باز کرد تا همه ایرانی‌ ها نفس راحتی بکشند. پس از پایان این دیدار خبرنگاران ولزی در محوطه میکسدزون ورزشگاه احمد بن علی قطر، از همکاران ایرانی خود می‌پرسیدند که رامین مدافع راست شما تا حالا کجا بود؟!

رامین رضاییان با عملکرد درخشان خود ولزی‌ ها را هم شوکه کرد!

منبع: ایسنا/افکارنیوز

چهره رامین رضاییان سوژه بهاره افشاری شد/ این عکس تنور فضای مجازی را داغ کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه