// کد مطلب: ۱۴۹۴۸۱

بوراک اوزچیویت | بوراک اوزچیویت بازیگر

خوشگذرانی بوراک اوزچیویت در کویت/تیپ خاص بوراک با دکمه های باز! + تصاویر و بیوگرافی

خوشگذرانی بوراک اوزچیویت در کویت/تیپ خاص بوراک با دکمه های باز! + تصاویر و بیوگرافی
لینک کوتاه کپی شد

بوراک اوزچیویت بازیگر و مدل مشهور اهل ترکیه در کویت در حال خوشگذرانی دیده شد.

به گزارش طلانیوز؛ بوراک اوزچیویت بازیگر و مدل اهل ترکیه است. بوراک اوزچیویت در فیلم‌های ترکیه از چند سال قبل تا به الان نقش‌آفرینی داشته است. بوراک اوزچیویت هم‌اکنون در کشور کویت است و عکس‌های او در کویت در فضای مجازی منتشر شده است. عکس‌های بوراک اوزچیویت و خوشگذرانی او در کویت را ببینید.

درباره بوراک اوزچیویت بیشتر بدانید

بوراک اوزچیویت متولد 24 دسامبر 1984 بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بوراک اوزچیویت بیشتر برای بازی در نقش‌هایش در چکاوک (2013) و عشق سیاه (2015) شناخته شده‌است. بوراک اوزچیویت در حال حاضر در سریال داستان تاریخی و ماجراجویی مؤسس عثمان (2019) به عنوان عثمان خان|عثمان غازی بازی می‌کند. در طول دوران بازیگری او، دریافت‌کننده جوایز بی‌شماری بوده‌است.

زندگی شغلی بوراک اوزچیویت


بوراک اوزچیویت در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال 2003 با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه (Best Model Of Turkey) به عنوان مدلی که امید بخش آینده‌ای درخشان است، انتخاب شد. سپس کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی آغاز کرد و در این راه قدم نهاد. بوراک اوزچیویت همچنین در سال 2005 نیز بار دیگر در این مسابقه شرکت کرده و مقام نخست را به خود اختصاص داد.

بوراک اوزچیویت پس از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال 2005 به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) راه پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربهٔ کار سینما نیز دارد. او در سال 2011 تا 2013 با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان شخصیت مالکوچ اوغلو یا همان بالی‌خان به شهرت خود افزود. پس از آن نیز به همراه همسرش فخریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

بوراک اوزچیویت پس از چکاوک باری دیگر به همراه فخریه در فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» همبازی شد و پس از آن در سریال پربینندهٔ عشق سیاه به ایفای نقش پرداخت. همچنین پس از فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» که نخستین تجربهٔ تهیه‌کنندگی او نیز به‌شمار می‌رود، در فیلم سینمایی «برادر من» به همراه مراد بز و آصلی انور ایفای نقش کرد.

زندگی شخصی بوراک اوزچیویت


بوراک اوزچیویت در تاریخ 9 مارس 2017 در آلمان با فخریه اوجن نامزد شد و در تاریخ 29 ژوئن 2017 در استانبول با او ازدواج کرد. فرزندشان به نام کاران در روز 13 آوریل 2019 متولد شد.

خوشگذرانی بوراک اوزچیویت در کویت/تیپ خاص بوراک با دکمه های باز! + تصاویر و بیوگرافی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه