// کد مطلب: ۱۴۹۳۹۷

نسرین مقانلو | اخبار نسرین مقانلو | حواشی نسرین مقانلو | خانواده های نسرین مقانلو

استوری جگرسوز نسرین مقانلو/ نسرین مقانلو هنوز داغ پسرش را فراموش نکرده

استوری جگرسوز نسرین مقانلو/ نسرین مقانلو هنوز داغ پسرش را فراموش نکرده
لینک کوتاه کپی شد

نسرین مقانلو با انتشار یک استوری غم‌انگیز دیگر در اینستاگرامش، از حال بد خود خبر داد. نسرین مقانلو بعد از فوت پسرش ارشیا، افسردگی گرفته است.

به گزارش طلانیوز؛ نسرین مقانلو چند ماه پیش پسرش ارشیا را به دلیل سکته مغزی از دست داد. داغ نسرین مقانلو چنان سنگین است ک هبعید است به این زودی فراموش کند. نسرین مقانلو از زمان مرگ پسرش، مدام استوری‌های غم‌انگیز در اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. این بار نیز نسرین مقانلو با یک استوری دیگر، داغ دلش را نشان داد.

استوری دردناک نسرین مقانلو را ببینید.

فیلم سوزناک که نسرین مقانلو از پسرش منتشر کرد/ نسرین مقانلو: عزیز مادر برس به مزارم

نسرین مقانلو فیلمی سوزناک در وصف پسرش ارشیا در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

زندگی شخصی نسرین مقانلو


نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه سال 1347 در تهران میباشد. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است. کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها 2 فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

آغاز فعالیت‌های هنری نسرین مقانلو


نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. نسرین مقانلو سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.​

نسرین مقانلو فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1369 آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

بازگشت نسرین مقانلو به ایران


10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

«دختری در قفس» آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» از من دعوت شد.

ماجرای ازدواج نسرین مقانلو


ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.


نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان


البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن 10 سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

استوری جگرسوز نسرین مقانلو/ نسرین مقانلو هنوز داغ پسرش را فراموش نکرده

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه