// کد مطلب: ۱۴۹۳۸۷

مجید خراطها | مجید خراطها خواننده

آهنگ غمگین مجید خراطها برای کیان پیرفلک/خراطها:خبرای بدی دارم!

آهنگ غمگین مجید خراطها برای کیان پیرفلک/خراطها:خبرای بدی دارم!
لینک کوتاه کپی شد

مجید خراطها خواننده مشهور برای کیان پیرفلک یک آهنگ غمگین خوانده است.

به گزارش طلانیوز؛ مجید خراطها حواننده مشهور سبک پاپ آهنگی غمگین برای کیان پیرفلک خواند. مجید خراطها صدایی سوزناک دارد و مخاطب را جذب خود می‌کند. مجید خراطها سالهاست که در عرصه موسیقی فعالیت دارد. اما مدتی است که کمتر فعالیت می‌کند.

آهنگ مجید خراطها برای کیان پیرفلک را ببینید.

درباره مجید خراطها بیشتر بدانید

زندگی و حرفه مجید خراطها
مجید خراطها متولد 7 مهر 1364 در تهران است. نخستین آلبوم حرفه‌ای مجید خراطها در سال 1384 به نام تنهاترین تنها منتشر شد و بعد از آن آلبوم زخم زبون در زمستان 1385 منتشر شد. بعد از ساخت تک‌آهنگ‌ها و موزیک و تنظیم آلبوم برای سایر هنرمندان، آلبوم سوم خود را با نام وداع به بازار عرضه داشت و آلبوم آواره را در زمستان 1387 عرضه کرد. همچنین مجید خراطها توانست در سال 1391 مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد و نخستین آلبوم رسمی و مجاز خود را با نام دیگه میرم در همان سال منتشر کند. مجید خراطها پس از سه سال در سال 1394 آلبوم دارم میرم و موزیک ویدیو دارم میرم را با مضمون «مبارزه با بیماری سرطان» منتشر کرد. مجید خراطها توانایی نواختن اکثر ساز ها را دارد .

بیماری مجید خراطها


مجید خراطهادر آذر 1397 به دلیل بیماری وضعیت چشمان او را بد و وخیم گزارش داده‌اند. وضعیت خراطها به علت تشخیص اشتباه بیماری و تجویز اشتباه دارو توسط پزشک معالج، رو به وخامت است. پزشکانی که مدارک پزشکی او را بررسی کرده‌اند، احتمال ابتلا به نوعی بیماری نادر چشمی را داده‌اند که در آن اعصاب بینایی دچار التهاب می‌شود.بیماری مجید خراطها در حال حاضر بهبود یافته است.

حواشی مجید خراطها


بر اساس اخباری که در اواخر سال 95 منتشر شد، قضات دادگاهی، یک خواننده پاپ با نام اختصاری (م. خ) را به اتهام تجاوز به دختری جوان، به 99 ضربه شلاق، 2 سال تبعید و 5 سال محرومیت از فعالیتهای فرهنگی و خوانندگی محکوم کردند، که همین دردسر بزرگی را برای مجید خراطها ایجاد کرد و به سرعت آنرا تکذیب کرد.

در بسیاری از خبرگزاری‌ها خواننده (م. خ) را مجید خراطها فرض کرده بودند و همین موضوع باعث شد تا مجید خراطها طی مصاحبه ای که با تی وی پلاس انجام داد این اتهام را تکذیب کند.

آهنگ غمگین مجید خراطها برای کیان پیرفلک/خراطها:خبرای بدی دارم!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه