// کد مطلب: ۱۴۶۸۰۸

مهناز افشار | حواشی مهناز افشار | خانواده مهناز افشار | فیلم‌های مهناز افشار

عکس نامتعارف مادر و خواهر مهناز افشار | مادر مهناز افشار از خود او جوان‌تر است

عکس نامتعارف مادر و خواهر مهناز افشار | مادر مهناز افشار از خود او جوان‌تر است
لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار عکسی از مادر و خواهر خود با حجابی نامتعارف در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش طلانیوز ؛ مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 بازیگر ایرانی است. مهناز افشار حرفهٔ بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و سال بعد با بازی در فیلم دوستان به سینما نیز راه یافت. مهناز افشار در سال 1389 برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. مهناز افشار برای بازی در دارکوب (1396) و قسم (1397) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شده‌است.

آنچه که کاربارن ایرانی در اینستاگرام به مهناز افشار می گویند این است که هر چند مدت باحجاب می شود و ادعای برگشت به ایران می کند و بعد از مدتی دوباره بی حجاب می شود و این رفتار او حرفه ای نیست. بهتر است خانم افشار بدون توجه به حاشیه ها و یا اینکه در پی حاشیه باشد زندگی عادی خودش را پیش بگیرد.
مهناز افشار عکسی از مادرش را در فضای مجازی منتشر کرده است.

زندگی شخصی مهناز افشار
مهناز افشار در 21 خرداد 1356 در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک تبریز به دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

مهناز افشار در خرداد 1393 با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت 94 صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه 1398 با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونا رو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

فعالیت حرفه‌ای مهناز افشار
بازیگری مهناز افشار

مهناز افشار بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال 1377 آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال 1377 به سینما راه یافت و با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 شناخته شد. شباهت مهناز افشار به گوگوش در به شهرت رسیدنش و توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود.[نیازمند منبع] مهناز افشار در دهه 1380 از چهره‌های سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های معتبر داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال 1393 در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی معلم به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیکستان، بازی کرد.

تهیه‌کنندگی مهناز افشار
در آبان 1391 کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد. در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند. روزبه نعمت‌اللهی خوانندهٔ موسیقی پاپ در این مراسم، که «داروگ» نام گرفته بود قطعات «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

داوری مهناز افشار در مسابقه استعدادیابی
مهناز افشار در سال 1398 به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

شکایت قضایی از مهناز افشار
مهناز افشار به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری در ایران پرونده‌ای با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا دارد. همچنین به خاطر پشتیبانی از زندانیانی همچون یاسمن آریانی و محمدعلی طاهری، و همچنین انتقاد از کودک‌همسری با انتقاد شدید اصولگرایان تندروی ایران مواجه بوده و پرونده‌های قضایی با اتهام‌هایی مانند نشر اکاذیب، تبلیغ علیه نظام علیه او باز هستند.

عکس نامتعارف مادر و خواهر مهناز افشار | مادر مهناز افشار از خود او جوان‌تر است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه