// کد مطلب: ۱۴۶۵۶۱

کریستیانو رونالدو | اخبار کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالو | ثروت کریستیانو رونالدو

دفاع جانانه خواهر کریستیانو رونالدو از برادرش | پاتک حرفه‌ای خواهر کریستیانو رونالدو به هواداران قدرنشناس

دفاع جانانه خواهر کریستیانو رونالدو از برادرش | پاتک حرفه‌ای خواهر کریستیانو رونالدو به هواداران قدرنشناس
لینک کوتاه کپی شد

خواهر کریستیانو رونالدو پس از شکست 1 بر 0 پرتغال از اسپانیا، هواداران پرتغال را مورد انتقاد قرار داد و آنها را قدرنشناس توصیف کرد.

طلانیوز - کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از 1100 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 780 گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است. کریستیانو رونالدو با بیش از 110 گل ملی، عنوان برترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد.

بیمار، بی‌روح و بسیار قدرناشناس؛ اینها صفاتی است که خواهر کریستیانو رونالدو به هواداران تیم ملی پرتغال که بعد از شکست دیشب این تیم مقابل اسپانیا از برادرش انتقاد کرده بودند نسبت داد.
کریستیانو رونالدو بعد از نمایش نه چندان خوب در بازی دیشب تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا که با شکست پرتغالی‌ها همراه بود با انتقادهای زیادی مواجه شد. خواهر او امروز به دفاع از کریستیانو پرداخت و گفت منتقدان هر چه بگویند او همچنان بهترین فوتبالیست دنیا است.

کریستیانو دیشب چند فرصت کلیدی پرتغال برای گلزنی را هدر داد تا در نهایت پرتغالی‌ها شانس صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملتها را از دست بدهند. هواداران پرتغالی در پایان بازی حملات شدیدی علیه او در شبکه‌های اجتماعی سازمان دادند و بسیاری از آنها این سوال را مطرح کردند که آیا رونالدو تنها به خاطر اسمش باید همچنان بازیکن ثابت تیم ملی باشد و از ابتدا به میدان برود؟

کاتیو آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، در یک پست اینستاگرامی از برادرش دفاع کرد و نوشت:" کریستیانو خانواده‌اش و دوست‌دارانش را در کنار خود دارد. کسانی که همیشه بدون پیش‌شرط در کنارش خواهند بود.

این روزها من را متعجب نمی‌کند. پرتغالی‌ها در بشقابی که از آن غذا می‌خورند تف می‌اندازند. اینجا شرایط همیشه اینطور بوده. برای همین وقتی کسی از خاکستر بلند می‌شود و خودش را می‌سازد مردم ناراحت می‌شوند. همیشه با تو هستم پادشاه من. آرام باش".

مصدومیت شدید کریستیانو رونالدو از ناحیه صورت | خون‌ریزی شدید کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو و جورجینا
جورجینا رودریگس اعتراف کرد که دلش می‌خواهد با ستاره منچستریونایتد ازدواج کند و اگر کریس از او خواستگاری کند به او جواب «بله» خواهد داد.

این مدل 27 ساله آرژانتینی که از کریستیانو رونالدو یک دختر 3 ساله دارد و برای 3 فرزند دیگر کریس هم مادری می‌کند، درباره زندگی شخصی‌اش در مستند «نتفلیکس» افشاگری کرده است. او در کلیپی که به تازگی در اینستاگرامش پست کرد نشان داد که با جمعی از دوستانشان در قایق تفریحی مشغول صرف شام بودند که از او پرسیدند «چه زمانی قرار است با رونالدو ازدواج کند؟» جورجینا هم پاسخ مشخصی به سؤال نداد و گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد.»

جورجینا کلمه اسپانیایی «اوخالا» را به زبان آورد که در عربی به معنی «انشاالله» است و در انگلیسی به معنی «اگر خدا بخواهد». این کلیپ همچنین شامل تصاویری از فوتبال بازی کردن رونالدو با خانواده‌اش است و جورجینا که در مراسم‌های فرش قرمز دور اروپا شرکت می‌کند و لذت می‌برد.

در قسمت دیگری از این کلیپ جورجینا هنگام فیلمبرداری در «خاکا» از توابع پیرنه اسپانیا یعنی جایی که در آن بزرگ شد، با یکی از پاپاراتزی‌ها شوخی می‌کند و می‌گوید: «قرار است کل روز با این دوربین کوچک ما را دنبال کنید؟»

زندگی پر فراز و نشیب جورجینا رودریگس نامزد رونالدو
جورجینا یکی از مشهورترین همسران یک فرد معروف در روی زمین است، اما نمی‌توان گفت که همیشه زندگی لوکس و اشرافی داشته. قبل از اینکه شانس دیدار تصادفی با اسطوره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به این مدل 27 ساله اسپانیایی رو کند و زندگی‌اش از این رو به آن رو شود، در خانه‌ای تنگ و مشترک زندگی می‌کرد و با درآمد ماهی 250 پوندی که از فروشندگی به‌دست می‌آورد اموراتش را می‌گذراند.

حالا، با بازگشت باشکوه دارنده 5 توپ طلا به منچستریونایتد، جورجینا هم راهی انگلیس می‌شود. رونالدو که اکنون 36 ساله است در مصاحبه‌ای که در سال 2019 با ITV داشت گفت که با اولین دیدار با جورجینا در فروشگاه گوچی یعنی جایی که جورجینا دستیار فروش بود، عشق حقیقی زندگی‌اش را پیدا کرد. ستاره یوونتوس به پیرس مورگان گفت: «او به من خیلی کمک کرد. البته که عاشقش هستم.»

رونالدو که ارزش حدودی ثروتش 300 میلیون پوند است اضافه کرد که با ازدواج با جورجینا رؤیای مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو به حقیقت می‌پیوندد. او در این مورد گفت: «بدون شک ما روزی با هم ازدواج خواهیم کرد. این رؤیای مادرم نیز است. بنابراین چرا که نه؟ عالی می‌شود. جورجینا بهترین دوست من است. ما خیلی با هم صحبت می‌کنیم و حرف هم را می‌فهمیم. قلب من برای او می‌تپد و قلب او هم برای من.»

منبع: رکنا

دفاع جانانه خواهر کریستیانو رونالدو از برادرش | پاتک حرفه‌ای خواهر کریستیانو رونالدو به هواداران قدرنشناس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه