// کد مطلب: ۱۴۶۰۲۴

شهاب حسینی

واکنش معنادار همسر شهاب حسینی به ازدواج مجدد شوهرش | استوری غم انگیز پریچهر قنبری کولاک کرد

واکنش معنادار همسر شهاب حسینی به ازدواج مجدد شوهرش | استوری غم انگیز پریچهر قنبری کولاک کرد
لینک کوتاه کپی شد

استوری جدید همسر شهاب حسینی خبرساز شد .

شهاب حسینی چند روزی است که با شایعه ازدواج مجددش روبرو شده است . پیش از این شایعه طلاق شهاب حسینی از همسرش خبرساز شده بود . شهاب حسینی حرف و حدیث های فراوانی را تجربه کرده است . در ادامه استوری جالب و غم انگیز پریچهر قنبری که به این شایعات دامن زده است را مشاهده می کنید .

همسر سابق شهاب حسینی با انتشار خبر ازدواج همسر سابق خود ناراحت بودن خود را با انتشار یک استوری نشان داد. ...
شهاب حسینی متولد بهمن 1352 است. شهاب حسینی در سال 1387 با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. شهاب حسینی با بازی در سریال شوق پرواز که درباره شهید عباس بابایی بود بیشتر مورد ابراز علاقه مردم قرار گرفت. شهاب حسینی خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین را به همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. شهاب حسینی چند وقتی است که از همسر اول خود پریچهر قنبری جدا شده است.

پریچهر قنبری بعد از انتشار خبر ازدواج شهاب حسینی همسر سابقش استوری غم انگیزی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بیوگرافی پریچهر قنبری و جدیدترین عکس های وی :
اشنایی با هنرمندان خوب کشورمان و همچنین کسب اطلاعاتی در رابطه با زندگی خصوص آنها برای همه ما جذاب است و ترجیح می دهیم علاوه بر مطالعه بیوگرافی بازیگران با اطرافیان آنها خصوصا همسر و فرزندانشان نیز بیشتر آشنا شویم. بر این اساس در این مطلب به معرفی بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی می پردازیم که مطمئنا مطالعه آن برای شما نیز لذت بخش خواهد بود.

در رابطه با زندگینامه پریچهر قنبری لازم است بدانید وی در سال 1359 متولد شده است و در سال 1374 در سن پانزده سالگی با شهاب حسینی بازیگر خوب کشورمان ازدواج کرده است. ماجراب ازدواج پریچهر قنبری و شهاب حسینی نیز بر میگردد به 22 سالگی شهاب حسینی و زمانی که با بچه ها تئاتر داشنگاه تهران کار می کرد و بعد از دیدن همسرش و صحبت با خانواده ها به صورت رسمی، بعد ازسه یا چهار ماه عقد نموده و به این دلیل که تصمیم داشتند در زندگی مشترک استقلال داشته باشند بعد از سه سال جشن عروسی گرفتند و زندگی خود را شروع نمودند. پریچهر قنبری در تمام این سالها سعی نموده همراه و پشتیبان همسرش باشد و لحظه ایی وی را تنها نگذارد. پریچهر قنبری و شهاب حسینی کافه ای در لواسان دارند که مدیریت آن را پریچهر به عهده دارد.

چرا همسر شهاب حسینی از بازیگری دور ماند
پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی در جوانی و در روزگاری که تازه وارد دنیای بازیگری شده بود ازدواج کرد و فرزند دار شدن مانع از ادامه حرفه بازیگری اش شد و در واقع میتوان گفت که مادر بودن نقش مهم تری در زندگی این بانوی سینما و تئاتر داشت. در این گفتگو همسر شهاب حسینی درباره علت دور ماندن از حرفه بازیگری میگوید.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی، مهناز نمایش دریبل است، همسر منوچهر با بازی نیما شعبان نژاد و خواهر شیرین با بازی صحرا اسدالهی.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی
پریچهر قنبری که سال 76 در نمایش «بر کرانه باد» به کارگردانی مینا ابراهیم زاده با شهاب حسینی همبازی بوده و سال 93 با بازی در فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی جلوی دوربین رفته در مورد دوری اش از بازی و بازیگری گفت:
«دوست داشتم این مسیر را ادامه دهم ولی به خاطر بچه هایم، خودخواسته این کار را نکردم. تا پسر اولم کمی بزرگ شود، خودش را پیدا کند و به کلاس اول برود، پسر دومم به دنیا آمد و تا او هم از آب وگِل درآید فاصله من از کاری که دوست داشتم بیشتر شد. تا این که شرایطی مهیا شد که تمرین نمایشی را شروع کنیم که قرار بود سعید دشتی هم در آن به عنوان بازیگر حضور داشته باشد که نشد و بعد این متن از طرف خود او پیشنهاد شد. اصولا حضور جلوی دوربین را چندان دوست ندارم و صحنه را ترجیح می دهم اما چون تمرین تئاتر نیاز به زمان زیادی دارد و من هم همیشه مادر بودن برایم الویت داشته و دارد، در کنارش عشقم به بازیگری تئاتر را حفظ کردم تا الان که روی صحنه ام.»

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری
او که یکی از تخصص هایش گریم و چهره پردازی است در مورد مهناز هم گفت:«تقریبا می شود گفت در «دریبل» 24 ساعت از زندگی یک خانواده را خواهید دید؛ حس وحالشان، رابطه شان، نحوه برخوردشان با هم و... مهناز از من خیلی دور است. زنی سنتی که نسبت به آن چه دارد به شدت راضی است و چیز دیگری هم نمی خواهد. او در جایی نسبت به خواهر و برادرش حسی مادرانه دارد، در جایی دیگر برای همسرش، منوچهر زنِ خانه می شود و در جایی دیگر دخترِ پدرش است و من این چندگانگی احساساتش را دوست دارم.»

واکنش معنادار همسر شهاب حسینی به ازدواج مجدد شوهرش | استوری غم انگیز پریچهر قنبری کولاک کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۳

  • هانا ارسالی در


    خوب توکه اینقدر حسودی میخواستی جدا نشی. همیشه خانما پیشنهاد طلاق میدن خوب حالا شما داری تو آمریکا هرکاری دلت میخواد میکنی خوب شوهرت حتی اگه نخواد ازدواج هم کنه دخترا نمی‌ذارن ۳۰ سالم تفاوت سنی داشته باشه آویزونش میشن پس دلتنگی الکی نشون نده. یا باید تحمل میکردی با دوتا پسر بزرگ یا الان دیگه دیر شده فراموش کن



  • ن ارسالی در


    مرد ایرانی همینه



  • ناشناس ارسالی در

    حیف ک زن اولش کلی بدبختی کشید ویکی راحت امد استفاده میکنه... زن دومش ب گرد پای زن اولش نمیرسه
    .....