// کد مطلب: ۱۴۶۰۱۷

بهاره رهنما

بهاره رهنما از شوهر سوم رونمایی کرد | ازدواج بهاره رهنما با یک عرب واقعیت دارد ؟

بهاره رهنما از شوهر سوم رونمایی کرد | ازدواج بهاره رهنما با یک عرب واقعیت دارد ؟
لینک کوتاه کپی شد

عکس جنجالی بهاره رهنما سوژه شد .

عکس جدید بهاره رهنما که سر و صدای زیادی به پا کرد را در ادامه می بینید . بهاره رهنما از پرحاشیه ترین سلبریتی ها محسوب می شود . بهاره رهنما در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . عکس شائبه برانگیز ازدواج سوم بهاره رهنما با مرد عرب که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید

بهاره رهنما از پرحاشیه ترین بازیگرها در فضای مجازی است. بهاره رهنما دو بار ازدواج کرد که هردو ازدواج بهاره رهنما به طلاق ختم شد. ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد.

بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

همین عکس از بهاره رهنما کافی بود تا خبرسازان دست به انتشار خبر جعلی بزنند و از شوهر سوم خانم بازیگر که عرب است رونمایی کنند.

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. بهاره رهنما چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی نیز جدا شده است.

بهاره رهنما که عکس گردنبندش که شبیه گردنبند زن های عرب است این شایعه را که احتمالا همسر سوم او عرب باشد را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. درحالیکه طبیعی است وقتی بهاره رهنما بعد از پاریس گردی به عراق رفته است گردنبد عربی بخرد و تحت تاثیر ادبیات عرب قرار بگیرد.


بیوگرافی بهاره رهنما
بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پروین قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن - افعی - به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.


بهاره رهنما در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی - نان و عشق و موتور هزار - را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.


اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.


بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

منبع : رکنا

بهاره رهنما از شوهر سوم رونمایی کرد | ازدواج بهاره رهنما با یک عرب واقعیت دارد ؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه