// کد مطلب: ۱۴۱۲۰۷

بهاره رهنما/

استایل اسپرت و مردانه بهاره رهنما سوژه شد | خودنمایی دیگر از بهاره رهنما

استایل اسپرت و مردانه بهاره رهنما سوژه شد | خودنمایی دیگر از بهاره رهنما
لینک کوتاه کپی شد

عکس جدید بهاره رهنما با استایل عجیب و اسپرتش را ببینید.

به گزارش طلانیوز: بهاره رهنما بازیگر سرشناس صدا و سیما و سینما در تاریخ 1352 در اراک زاده شد. مادر او پروین قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما تا کنون 2 ازدواج ناموفق داشته است که حاصل ازدواج اول او با پیمان قاسم خانی دختری به نام پریا است. بهاره رهنما در فضای مجازی دارای حواشی زیادی میباشد. عکس جدید بهاره رهنما در اینستاگرام را ببینید:

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. این ازدواج هم به جدایی منتهی شد.

امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد.

استایل اسپرت و مردانه بهاره رهنما سوژه شد | خودنمایی دیگر از بهاره رهنما

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه