// کد مطلب: ۱۴۱۰۱۸

صبا راد

استایل فرنگی مجری معروف صدا و سیما | تیپ صبا راد با دامن سوژه شد

استایل فرنگی مجری معروف صدا و سیما | تیپ صبا راد با دامن سوژه شد
لینک کوتاه کپی شد

تیپ جدید صبا راد در خارج از کشور

به گزارش طلانیوز: صبا راد مجری معروف برنامه به خانه برمیگردیم متولد سال 1359 میباشد. او دارای تحصیلات فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی است. صبا راد در سال 1393 با برنامه زنده به خانه برمیگردیم به شهرت رسید. صبا راد پس از ازدواج ناموفق اول خود با مانی رهنما ازدواج کرد و در سال 98 از ایران به ترکیه مهاجرت کردند. عکس جدید صبا راد در خارج از کشور را در زیر مشاهده میکنید:

خانم رهنما برای بار دوم سال 1396 در 37 سالگی با «مانی رهنما» خواننده 46 ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود.

مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید می باشد.

خانم راد بعد از قطع همکاری اش با تلویزیون از سال 98 دیگر ترجیح داد قید زندگی در ایران را هم بزند و با همسرش در تیر 1399 به شهر استانبول ترکیه نقل مکان کردند.

ماجرای مهاجرت

ما شمال يه ويلاى با صفا داشتيم و در ماه چند بار حتما مى رفتيم كه توى اون محيط زيبا روزگار بگذرونيم

هميشه با اومدن نيمه دوم سال و آلودگى هوا و مشكلات تنفسى به فكر كوچ از تهران به شمال مى افتاديم تا اينكه نشستيم و خيلى جدى اين موضوع رو برآورد كرديم و به نتايج خوبى هم رسيديم كه يهو مانى گفت:

صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى كارهامون (ضبط كار و آموزشگاه و كنسرت هاى مانى) بيايم تهران و برگرديم چرا نريم تركيه كه يک كشور جديد با فرهنگ و آداب رسوم جديد آشنا بشيم كه هم فال هم تماشا

توى چشماش نگاه كردم ديدم اثرى از شوخى يا يه پيشنهاد همينجورى نيست گفتم: آره عزيزم چرا كه نه ؟

بازگشت به ایران

این زوج یکسال بعد از مهاجرت شهریور 1400 بدون هیچ توضیحی و در سکوت خبری به ایران بازگشتند و در خانه ای نزدیک دریاچه چیتگر تهران ساکن شدند

این در حالی بود که آنها تمام خانه و وسایل زندگی خود را قبل از مهاجرت فروخته بودند برای همین دوباره همه چیز را از نو تهیه کردند !

استایل فرنگی مجری معروف صدا و سیما | تیپ صبا راد با دامن سوژه شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه