// کد مطلب: ۱۴۱۰۱۴

مریم امیرجلالی

حال وخیم مریم امیرجلالی روی تخت بیمارستان | مریم امیر جلالی بستری شد

حال وخیم مریم امیرجلالی روی تخت بیمارستان | مریم امیر جلالی بستری شد
لینک کوتاه کپی شد

مریم امیرجلالی ساعاتی پیش به دلیل شرایط وخیم جسمانی در بیمارستان به سر می برد.

به گزارش طلانیوز: مریم امیرجلالی بازیگر پیشکسوت صدا و سیما در سال 1328 در تهران زاده شد. از اولین هنرنمایی مریم امیرجلالی میتوان به سریال زیر گنبد کبود اشاره کرد. اما او در دهه 80 شهرت پیدا کرد. اخیرا عکسی از مریم امیرجلالی روی تخت بیمارستان منتشر شده است که گویای شرایط جسمانی بد او میباشد اما اطلاعات دقیقی از حال او در دست نیست. عکس مریم امیرجلالی را در زیر مشاهده میکنید:

مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

ترش و شیرین ، متهم گریخت و چارخونه از طنزهایی بودند که مریم امیر جلالی به خوبی در انها درخشید و به شهرت فراوانی رسید.

مریم امیر جلالی در مصاحبه ای در شهریور 1391، عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.

بازیگری در 47 سالگی

بطور اتفاقی در سال 1373 وقتی 47 ساله بودم بازیگر شدم ، ماجرا هم از این قرار بود که طبقه اول ساختمان ما لوکشین نخستین فیلم بهمن زرین پر بود

من که زیاد برای تماشا به آنجا می رفتم برای ابراز ارادتم به آقای علی نصیریان ، برزو ارجمند و زیبا بروفه که بازیگر آن کار بودند کیک می پختم و می بردم

یک روز آقای نصیریان ازم پرسید چه شغلی داری که گفتم در انتشارات خوارزمی مشغولم که ایشان با هماهنگی آقای زرین پور روز بعد من را به لوکشن دعوت کردند و بعد از چند تمرین جلوی دوربین رفتم.

حال وخیم مریم امیرجلالی روی تخت بیمارستان | مریم امیر جلالی بستری شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه