// کد مطلب: ۱۴۰۸۷۸

صبا راد

مجری معروف صدا و سیما تیپ و استایل خود را به رخ کشید | گردن بند میلیون دلاری صبا راد

مجری معروف صدا و سیما تیپ و استایل خود را به رخ کشید | گردن بند میلیون دلاری صبا راد
لینک کوتاه کپی شد

صبا راد با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام تیپ و انرژی صبحگاهی خود را به رخ کشید.

صبا راد با نام کامل فاطمه فاطمه راد مجری معروف صدا و سیما و برنامه "به خانه برمیگردیم" است. او در آبان ماه سال 59 به دنیا آمد. صبا راد برای اولین بار در سال 75 کار گویندگی را آغاز کرد. همسر سابق صبا راد مرتضی علی آبادی بود که سرانجام به طلاق ختم شد. اکنون او سالهای زیادی نمیگذرد که زندگی مشترک خود را با مانی رهنما آغاز کرده است. صبا راد اخیرا یک عکس در صفحه خود استوری کرده که در ادامه آن را مشاهده میکنید:

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

در عرصه فرهنگ و هنر کشورمان بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی در عرصه فعالیت شان ظاهر نمی شوند و درست به همین دلایل هم برای آنها شایعاتی درست می شود. از جمله این افراد صبا راد است که پیشتر یکی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بود که از شبکه تهران پخش می شود.
چندی است صبا راد؛ یکی از مجریان «به خانه برمیگردیم»، دیگر در این برنامه حضور ندارد و جلوی دوربین نمی رود. این اتفاق در حالی افتاده است که او را مدتی است در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری نمی بینیم و این سوال برای مخاطبان پیش آمده که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در برخی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟ این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به «صبا» به ذکر این جمله که:ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد.

شهرت با به خانه بر میگردیم

صبا را در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با برنامه «»سیب که اجرای مشترکی با خانم آرزو جعفرپور داشت توانایی هایش را نشان داد. ایشان سپس در سال 1393 با اجرای برنامه «به خانه برمیگردیم» به شهرت رسید.

مهاجرت به ترکیه

خانم راد بعد از قطع همکاری اش با تلویزیون از سال 98 دیگر ترجیح داد قید زندگی در ایران را هم بزند و با همسرش در تیر 1399 به شهر استانبول ترکیه نقل مکان کردند.

مجری معروف صدا و سیما تیپ و استایل خود را به رخ کشید | گردن بند میلیون دلاری صبا راد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه