// کد مطلب: ۱۵۱۷۲۲

رپرتاژ اگهی

برای رسیدن به اهدافم وارد حوزه دستکش شدم

برای رسیدن به اهدافم وارد حوزه دستکش شدم
لینک کوتاه کپی شد

شاید کاری که اکنون انجام می دهید به نظرتان مناسب باشد، شاید منطقه که اکنون در آن حضور دارید منطقه بدی نباشد، شاید از وضعیت فعلی تان نسبتاً راضی باشید. اما اگر از این‌ها نگذرید و ریسک نکنید پیشرفتی حاصل نخواد شد. من نیز برای اینکه وضعیت زندگی خود را ارتقا دهم وارد تجارت شده و به ثروت رسیدم.

دستکش ظرفشویی نخی

دستکش ظرفشویی نخی بسیار سبک و راحت می باشد که هنگام شستشوی ظروف و نظافت می توان از آن استفاده کرد و با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد به شست و شوی ظروف پرداخت.

دستکش ظرفشویی نخی محصولی ویژه است که برای محافظت از دستها در هنگام شست و شو و تمیز کردن ظروف آشپزخانه طراحی شده است.

در زندگی روزمره برای هر خانم خانه ‌داری با نیاز به انجام کارهای معمول خانه مواجه است که شامل نظافت کف، ضدعفونی کردن حمام، زدودن گرد و غبار، شستن لباسها و موارد دیگر می‌شود.

اما اغلب شما باید با شستن ظروف سر و کار داشته باشید و در این صورت دستکشهای لاستیکی کمکهای ضروری در آشپزخانه خواهند بود و از پوست شکننده دستها در برابر اثرات منفی مواد شیمیایی و آب محافظت می کند.

دستکش ظرفشویی جدید

همان گونه که می دانیم اکثر شوینده ها اعم از دستکش ظرفشویی جدید ، مایع سفید کننده و مایع ضد عفونی کننده به دلیل خاصیت اسیدی شان موجب آسیب به پوست می شوند.

برخی از افراد هستند که پوستشان علاوه بر شوینده ها در مقابل برخی مواد غذایی مانند فلفل، پیاز و سیر هم واکنش نشان می دهد، در این صورت استفاده از دستکش امری ضروری تلقی می شود.

دستکش های ظرفشویی به دو شکل ساق کوتاه و ساق بلند و در انواع سیلیکونی پرز دار، سیلیکونی اسکاچ دار و غیره و در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند.

این نوع از دستکش ها در رنگ بندی های متنوع و جذاب، نظر هر نوع سلیفه ای را به خود جذب می کند.

دستکش ظرفشویی لاله

دستکش ظرفشویی لاله محصولی بی نظیر با هدف محافظت از پوست دستان زیبای شما تولید شده است که برای هر بانویی لازم و ضروری است.

دستکش های ظرفشویی از آن دسته محصولات هستند که در هر خانه و هر فروشگاهی پیدا می شود و اصلی ترین هدف آن ها شست و شوی راحت ظرف ها می باشد.

امروزه دستکش های ظرفشویی در انواع گوناگونی مثل مدل های ساق بلند، ساق کوتاه، دستکش های اسکاچ دار و غیره تولید و به بازار عرضه می شود.

این محصول مورد نیاز در هر آشپزخانه ای می باشد که استفاده از مواد شوینده شیمیایی مثل وایتکس و غیره را بسیار راحت کرده است.

هم چنین این امکان را می دهد که پوست دست شما خیس نشود و به مایع های ظرفشویی حساسیت نشان ندهد.

برای رسیدن به اهدافم وارد حوزه دستکش شدم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه