// کد مطلب: ۱۵۱۷۰۳

رپرتاژ اگهی

داغترین ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی

داغترین ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی
لینک کوتاه کپی شد

در ادامه این مقاله تیم تحلیلی میهن سیگنال داغ‌ترین ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنند.

این روزها نقش شبکه‌های اجتماعی در زندگی ما پررنگ‌تر از همیشه است. برخی گزینه‌های جدید برای کسب درآمد مورد استقبال علاقه‌مندان بازارهای مالی قرار می‌گیرد و حتی تقاضا باعث تغییرات قیمتی در بعضی از ارزها می‌شود. شما می‌توانید با دنبال‌کردن ارزهای دیجیتال داغ در شبکه‌های اجتماعی فرصت‌های سرمایه گذاری خوبی به دست آورید. در ادامه این مقاله تیم تحلیلی میهن سیگنال داغ‌ترین ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنند. همچنین شما میتوانید برای پیداکردن بهترین موقعیت های کسب درآمد ، از مقاله بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری استفاده کنید.

داغترین ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی تذکر: معرفی ارزهای داغ به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیست و شما باید خودتان قبل از سرمایه گذاری تحقیق کافی کنید تا دچار زیان نشوید.

داغ‌ترین ارز این روزها: شیبا اینو

شیبا اینو یک میم کوین است که توجه بازار را به سمت خود جلب کرده است. Shiba Inu خود را به عنوان قاتل دوج کوین یا Dogecoin Killer (ارز دیجیتالی که به عنوان یک شوخی شکل گرفت اما در بازار رمزنگاری به جایگاه بسیار خوبی رسید) معرفی می‌کند. Shiba Inu در جامعه ارز دیجیتال که همیشه صحبت از ارزهای پر پتانسیل است حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شیبا اینو بر خلاف دوج کوین بلاک چین اختصاصی خود را ندارد و با استاندارد ERC20 بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده است، به همین خاطر امنیت توکن‌های آن در حقیقت به اندازه امنیت شبکه اتریوم است.

اصول کلی مرتبط با اکوسیستم شیبا اینو در مقاله‌ای به نام ووف پیپر (Woof Paper) بیان و مشخص شده است که در دیگر ارزهای دیجیتال با نام وایت پیپر (White Paper) شناخته می‌شود.

بر اساس این مقاله، شیبا اینو به عنوان راه حلی برای یک پرسش ساده ساخته شده است: اینکه اگر پروژه‌ای کاملاً توسط جامعه حامی خود اداره شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ بنیان‌گذار شیبا اینو، آقای ریوشی، هدف از ساخت این رمز ارز را «آزمایشی برای ساختن یک جامعه غیر متمرکز» عنوان کرده است. طبق گفته‌های ریوشی، قدرت تمرکززدایی پروژه های ارز دیجیتال بسیار بالاست. جامعه بزرگ کاربران شیبا اینو که به نام شیبا آرمی (SHIBArmy) شناخته می‌شود از جمعیتی نزدیک به 500,000 نفر تشکیل می‌شود و این افراد به اصول اصلی شیبا یعنی تمرکز زدایی بدون هیچ پشتوانه معتقدند و بسیار تعصب دارند!

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری شیبا اینو:

بهترین صرافی برای خرید شیبا اینو:

  • نوبیتکس

  • والکس

  • شیبا سواپ

داغ‌ترین ارز این روزها: شیبا اینو

دوج کوین، ارز محبوب ایلان ماسک

دوج کوین یک ارز دیجیتال پر پتانسیل مانند بیت کوین یا اتریوم است، اگر چه به‌خاطر نام‌گذاری عجیب و غریبش بسیار متفاوت از هر یک از این کوین‌های محبوب است. Dogecoin در ابتدا تا حدی به عنوان یک شوخی ساده برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ایجاد شد و نام خود را از یک میم کوین محبوب گرفته بود. علی‌رغم این داستان در مورد منشأ غیرعادی دوج کوین، محبوبیت آن در سال 2021 افزایش یافت.

اما امروزه Dogecoin شوخی نیست، زیرا ارزش آن افزایش یافته و در سال 2021 بیش از 5000 درصد رشد داشته است. از جمله پشتیبان‌های آن، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است که Dogecoin را ارز رمزنگاری مورد علاقه خود نامیده است. ماسک همچنین دوج کوین را «کریپتو مردم» نامید. تبلیغ و حمایت و یا یک خبر منفی از سوی هر فرد معروفی می‌تواند روی سرنوشت یک ارز دیجیتال اثرگذار باشد و آن را بالا و پایین ببرد. درست مانند اتفاقی که برای دوج کوین افتاد. ایلان ماسک اخیرا گفته میخواهد دوج کوین را به سیستم پرداخت توییتر اضافه کند!

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری دوج کوین:

  • والت سخت افزاری لجر نانو ایکس

  • کیف پول کوینومی

  • تراست والت

بهترین صرافی برای خرید دوج کوین:

  • تترلند

  • نوبیتکس

  • آبان تتر

ستاره جدید سگ کوین‌ها : فلوکی اینو

فلوکی اینو یکی از محبوب‌ترین سگ کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است. این کوین از توییت ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر سازنده خودروهای الکتریکی تسلا و مدیرعامل توئیتر الهام گرفته است. این میم کوین توسط یک تیم ناشناس از توسعه‌دهندگان که طرفداران مشتاق و اعضای جامعه شیبااینو بودند ایجاد شد.

این پروژه هم بر روی بلاک چین اتریوم و هم بر روی شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا می‌شود. فلوکی اینو قصد دارد با استفاده از جامعه وسیع خود به نام "فلوکی وایکینگ‌ها" به جاه‌طلبی‌های خود دست یابد. در واقع یک جامعه قوی، دارایی ارزشمند یک پروژه موفق است.

Floki Inu یک توکن ERC-20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. این توکن از روی سگ ایلان ماسک با نژاد شیبا اینو نام‌گذاری شده است. با این حال، وایت پیپر آن در پاسخ به فلوکی اینو چیست می‌گوید که این یک میم کوین نیست بلکه یک حرکت است.

Floki Inu از زمان آغاز به کار، عملکرد ثابتی از خود نشان داده است. در دسامبر 2021، ارزش بازار آن به بیش از یک میلیارد دلار رسید. این برای یک ارز دیجیتال که کمتر از یک سال از عمر آن می‌گذشت بسیار چشمگیر است. اوج ارزش فلوکی اینو تاکنون 0.0003359 دلار بوده است که در 4 نوامبر 2021 به آن دست یافت. از آن زمان تاکنون، فراز و نشیب‌هایی اتفاق افتاده اما هنوز به اوج خود نزدیک نشده است. Floki Inu عرضه عظیمی دارد و سازندگان آن عرضه حداکثر 10 تریلیون توکن را تأیید کرده‌اند.

در حالی که Dogecoin و Shiba Inu صرفاً به عنوان کوین‌های مبتنی بر میم شروع شدند، سازندگان Floki Inu ابزارهای واقعی را برای این کوین پیشنهاد می‌کنند. در واقع فلوکی اینو ممکن است مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال به یکی از پیش‌گامان متاورس تبدیل شود که در آنجا ظهور پیدا می‌کند.

پرسودترین ارز این روزها: فانتوم

پرسودترین ارز این روزها: فانتوم

فانتوم یک بلاک چین تک لایه‌ای است که هدف آن ایجاد جایگزین برای هزینه‌های بالا و سرعت پایین اتریوم است. فانتوم شبکه اصلی خود را در دسامبر 2019 راه اندازی کرد. بلاک‌چین این شبکه مقیاس‌پذیر و ارزان است و در سال 2021 ثابت کرد که می‌تواند از صنعت مالی غیرمتمرکز دیفای (DeFi) پشتیبانی کند.

فانتوم یک ماشین مجازی با کارایی بالا است که بستری ایمن برای اجرای قراردادهای هوشمند را توسعه می‌دهد. این شبکه همه کاره و انعطاف‌پذیر است و یک راه حل همه کاره مالی غیرمتمرکز (DeFi) به همه کاربران خود ارائه می‌دهد. با استفاده از بلاک‌چین سازگار با EVM، کاربران فانتوم می‌توانند به راحتی و بدون واسطه، دارایی‌های دیجیتالی را از کیف پول خود استخراج کرده و وام بگیرند. فانتوم برخلاف سولانا با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. توکن فانتوم در شبکه های زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس وجود دارد.

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری فانتوم :

  • والت سخت افزاری لجر نانو ایکس

  • کیف پول Fantom FWallet

  • نرم افزار موبایل متامسک

بهترین صرافی برای خرید فانتوم :

  • نوبیتکس

  • والکس

  • کیف پول من

سوالات متداول

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری برای سرمایه گذاری دارد؟

هرگز نمی‌توان آینده را پیشبینی کرد، اما متخصصان MihansignaL.com با استفاده از هوش مصنوعی و بررسی گذشته و اهداف یک پروژه بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری ارز دیجیتال را معرفی می‌کنند.

ارزهای معرفی شده را از کدام صرافی بخریم؟

شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان بهترین صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید.

آیا همه ارزهای معرفی شده را بخریم؟

قطعاً نه، شما می‌توانید با تحقیق کافی بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری شخصی خود انتخاب کنید.

در پایان امیدواریم بهترین تصمیم را در خصوص سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بگیرید.

تذکر: معرفی ارزهای بیان شده به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نیست و شما باید خودتان قبل از سرمایه گذاری تحقیق کافی کنید.

داغترین ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه