// کد مطلب: ۱۴۹۸۵۴

رپرتاژ اگهی

تعمیر فوری ماشین لباسشویی ال جی در مشهد با سامان سرویس

تعمیر فوری ماشین لباسشویی ال جی در مشهد با سامان سرویس
لینک کوتاه کپی شد

ال جی یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، تلفن همراه و غیره می باشد. در این مطلب قصد داریم در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نکاتی را بیان کنیم.

ماشین های لباسشویی ال جی طوری طراحی شده اند که علاوه بر عملکرد عالی ، دوام بالایی نیز داشته باشند. اما با این حال ماشین های لباسشویی مانند دیگر وسایل الکتریکی ممکن است گاهی اوقات دچار مشکلاتی شوند.

از آنجایی که ماشین های لباسشویی ساختار پیچیده ای دارند و از قطعات مختلفی در طراحی آن ها استفاده شده است؛ توصیه می شود در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی شما با مشکلی مواجه شد، حتما به یک مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی معتبر مراجعه کنید.
در مشهد ، سامان سرویس 35 سال در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله ماشین های لباسشویی فعالیت می کند.
تعمیرکاران این مرکز با استفاده از ابزارهای پیشرفته برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مشهد به محل اعزام شده و دستگاه شما را عیب یابی کرده، و سپس قطعه معیوب را تعمیر و در صورت نیاز آن را نیز تعویض می کنند.

در ادامه به برخی از نکات و خرابی های رایج ماشین های لباسشویی ال جی می پردازیم که تکنسین های سامان سرویس میتوانند در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه آنها را برطرف کنند.

مشکلات رایج ماشین های لباسشویی ال جی

1. درام دستگاه نمی چرخد

اگر ماشین لباسشویی نمی چرخد، یکی از دلایل آن ممکن است این باشد که لباس های زیادی را در ماشین لباسشویی قرار داده اید و دستگاه دیگر توانایی چرخیدن را ندارد.
دلیل دیگر آن مسدود شدن پمپ تخلیه می باشد. این امر زمانی اتفاق می افتد که مانعی در لوله خروجی قرار گرفته باشد و جریان آب از داخل به خارج دستگاه را مختل کند.

2. نشتی آب در شیر ورودی

مشکل نشتی در ماشین های لباسشویی ال جی هم می تواند از شیر ورودی آب گرم باشد و هم از آب سرد باشد. این خطوط که وظیفه تامین آب را برعهده دارند، همواره تحت فشار هستند و در صورتی که با مشکلی مواجه شوند، دیگر توانایی تحمل فشار را ندارند. در نتیجه آب از آن ها نشت می کند.
برای برطرف کردن این مشکل ابتدا شلنگ های آب سرد و گرم را بررسی کنید و از محکم بودن آنها مطمئن شوید. در صورتی که پس از محکم کردن شلنگ ها نشتی آب همچنان وجود داشت، باید شیر ورودی را تعویض کنید.
در صورتی که نیاز به تعویض شیر ورودی داشتید، تعمیرکاران سامان سرویس این کار را با بهترین کیفیت و با ضمانت برای شما انجام می دهند.

3. سروصدای اضافی از درام هنگام چرخش

لباس های خود را قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی بررسی کنید . توصیه می شود قبل از این که لباس های خود را در ماشین لباسشویی قرار دهید حتما آن ها را به طور کامل برسی کنید. این کار از بروز مشکل ها و خطاهای احتمالی جلوگیری میکند.
در صورتی که در لباس‌های شما اشیای کوچکی مانند سکه، کلید ، شکلات و غیره وجود داشته باشد، ممکن است این اقلام در عملکرد ماشین لباسشویی اختلال ایجاد کنند. در نتیجه بهتر است همیشه جیب های لباس های خود را قبل از شستشو تخلیه کنید.

چرا باید ماشین لباسشویی خود را به طور دوره ای و منظم سرویس کنید ؟

نگهداری درست و تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی یکی از بهترین راه ها برای کاهش احتمال وقوع مشکلاتی است که بعضی از آن ها جبران ناپذیر می باشند .بهتر است که به طور منظم تمامی قسمت های ماشین لباسشویی خود را مانند فیلترها، درام دستگاه، مخزن نگهداری مواد شوینده، لاستیک های دور درب ماشین لباسشویی و غیره را تمیز کنید.
وجود جرم و رسوبات در تجهیزات ماشین لباسشویی ممکن است به لباس های شما آسیب برساند و باعث ایجاد لکه بر روی آنها شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در منزل با سامان سرویس

همانطور که گفته شد تکنسین های سامان سرویس سال‌های زیادی است که تجربه تعمیر و تعویض قطعات ماشین های لباسشویی از برندهای مختلف را دارند.
تکنسین های سامان سرویس قبل از اینکه اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات کنند، ابتدا دستگاه را به طور کامل عیب یابی می کنند و منبع مشکل را شناسایی کرده و سپس اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات مربوطه می کنند.

برخی از خدماتی که سامان سرویس ارائه می دهد

• تعویض سنسور سطح آب ماشین لباسشویی
• تعویض فیلتر پمپ تخلیه
• تعمیر و تعویض بلبرینگ ها
• بر طرف کردن گرفتگی ها
• تعمیر و تعویض سنسور دما
• و غیره....

متخصصان سامان سرویس همواره پیشنهاد می کنند که کار تعمیرات ماشین لباسشویی را خودتان انجام ندهید؛ زیرا انجام این کار ها نیاز به دانش و تخصص دارد. در صورتی که بدون مهارت کافی اقدام به تعمیرات کنید ممکن است خرابی های بیشتری به بار آید و مجبور شوید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
در نتیجه بهتر است همیشه این کار ها را به مراکز فنی بسپارید که در این زمینه تخصص دارند و از ابزار های پیشرفته جهت تعمیر دستگاه شما استفاده می کنند.
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مشهد نیز از خدمات سامان سرویس است. برای درخواست تعمیرکار در محل با سامان سرویس تماس بگیرید.
09152066168
www.samanserviceco.com

تعمیر فوری ماشین لباسشویی ال جی در مشهد با سامان سرویس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه