// کد مطلب: ۱۴۹۴۵۱

رپرتاژ اگهی

برنج هایی که سرسبزی را به زندگی ام بخشیدند

برنج هایی که سرسبزی را به زندگی ام بخشیدند
لینک کوتاه کپی شد

برای اینکه بتوانم تبدیل به فردی ثروتمند شوم با پیشنهاد یکی از دوستانم فعالیت کاری خودم را در حوزه ی انواع برنج شروع کرده ام و توانستم با اندکی تلاش از رقیبانم پیشی بگیرم و اکنون به لطف پروردگار یزدان صاحب ثروت های بسیاری شده ام د راین وب سایت می خواهم شما را با انواع برنج پر فروش آشنا سازم پس تا پایان مطلب با من همراه باشید.

برنج دودی دم سیاه

این محصول یکی از پر خاصیت ترین برنجها می باشد همچنین قیمت برنج دودی دم سیاه بسیار مناسب میباشد . دودی کردن برنج نیز کار بسیار ساده ای است . مردم در زمان های گذشته با روشهای مختلف به نگهداری مواد غذایی می پرداختند به طوری که آن محصول را علاوه بر فصل خود در فصلهای دیگه هم داشته باشند . برای مثال یکی از این روشها که در مورد برنج دودی هم استفاده می کردند دودی کردن بود . با این روش می توانستند حتی در زمستان هم برنج داشته باشند و برنجی که از این روش به دست می آمد برنج دودی نام گرفت .

پس از به دست آمدن پیشرفتهایی در صنعت نگهداری مواد غذایی مثل استفاده از مواد نگهدارنده یا بسته بندیهایی که هوا درون آن نمی رود، رفته رفته روشهایی که در بسته بندی مواد غذایی در رابطه با نگهداری آنها استفاده می شد . کم کم کنار گذاشته شد اما در مورد برنج دودی این روش کنار گذاشته نشد بلکه بیشتر هم شد و این امر نه بخاطر نگهداری برنج بلکه به خاطر این بود که طعم و بوی آن نسبت به برنج معمولی خیلی بهتر می شد .

برنج گلستان ایرانی

از گذشته تا به حال خرید و قیمت برنج گلستان ایرانی مرغوب در الویت افرادی بوده که سعی داشته اند این محصول را با قیمت مناسب به دیگر کشورها ارسال کنند که دارای انواع مختلفی بود . با توجه به این که بخشی از برنج هاشمی گلستان با کیفیت ایرانی به کشورهای اروپایی و از جمله آلمان صادر شده است، امکان خرید برنج ایرانی در این کشور در سال گذشته وجود داشته است .

این در حالی است که حجم تولید برنج ایرانی محدود است و امکان عرضه و صادرات آن به کشورهای خارجی وجود ندارد . با این وجود شاهد صادرات بیش از صدها تن برنج در چند سال گذشته به مقاصد صادراتی مختلف در خارج از کشور بوده ایم که این امر تامین برنج برای بازار داخل را با چالشهایی رو به رو کرده بود . لازم به ذکر است قیمت برنج ایرانی گلستان در فصول مختلف تغییر می کند و با خرید عمده محصول می توان بقیمت خوبی خریداری نمود .

برنج شمال ایران

قیمت انواع برنج ایرانی شمال صادراتی و قیمت برنج شمال ایران درجه یک و بیشتر از همه به میزان عرضه این محصول در سال زراعی مورد نظر بستگی دارد . در کنار آن کم آبی، خشکسالی و افزایش دستمزد جزء مسائل عمده در قیمت گذاری این محصول به شمار می آید . تولید و کاشت برنج در سه استان شمالی ایران یعنی استان گلستان، مازندران و استان گیلان سابقه تاریخی دارد بطوری که از زمان های کهن شالیزار های شمال ایران محلی برای تولید برنج مرغوب ایرانی بوده است .

مردمانی زیادی نسل در نسل در پی کاشت برنج کسب درامد می کرده اند، برنج هاشمی، برنج طارم، برنج علی کاظمی، برنج شیرودی، برنج صدری و برنج فجر جزء انواع برنج ایرانی هستند . برنج صدری خود به انواع دم زرد، دم سیاه و دم سفید تقسیم می گردد، برنج هاشمی جزء برنج های کاملا ایرانی می باشد که اولین بار کشاورزی به نام آقای یوسف هاشمی زاده در زمین زراعی خودش آن را کشف کرد .

برنج هایی که سرسبزی را به زندگی ام بخشیدند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه