// کد مطلب: ۱۴۹۴۴۹

رپرتاژ اگهی

با این برنج ها به زندگی یتان طراوت ببخشید

با این برنج ها به زندگی یتان طراوت ببخشید
لینک کوتاه کپی شد

اگر می خواهید که حس خوب پولدار شدن و موفقیت را بچشید با شما پیشنهاد می کنم تا دیر نشده حوزه ی کاری خود را در زمینه برنج آغاز کنید برنج یکی از غذاهای اصلی ایرانیان می باشد و به هین دلیل با فروش آن میتوانید سود های کلانی را بهره مند شوید در ادامه میخواهیم با انواع برنج پرطرفدار آشنا شویم.

برنج شمال ایران

مهم ترین عاملی که موجب محبوبیت برنج هاشمی شده کیفیت پخت فوق العاده آن است و مناسب بودن قیمت برنج شمال ایران . برنج هاشمی بیشتر مناسب افرادی است . محدودیت بودجه ای ندارد و عین حال در مورد عطر و طعم برنج دچار وسواس زیاد بوده و به دنبال بهترین عطر و طعم در بازار می گردند .

برنج علی کاظمی همان طور که از نام آن مشخص است در یکی از روستاهای شهر فومن به وسیله شخصی به نام علی کاظمی کشف شد، پس آن به تدریج به نقاط مختلف استان گیلان راه یافت و مورد توجه برنج کاران گیلان قرار گرفت . برنج علی کاظمی در مقابل انواع دیگر برنج های برتر بازار از جمله برنج هاشمی دانه های کوتاه تری دارد ولی در عوض کیفیت پخت فوق العاده آن توانسته است جبران این نقصان را بکند .

برنج گلستان ایرانی

نکته مهم دیگری که در ارتباط با فروش و قیمت برنج گلستان ایرانی وجود دارد در قیمت حدود 1-3 دلاری صادرات برنج است که به طور حتم در مقایسه با کیفیت بالای برنجی که در بازار ایران تولید و عرضه می شود . به گونه ای که می توان گفت در مجموع ارزش صادرات انجام شده در سال قبل در حدود دو میلیون دلار برآورد می شود که از ارسال حدود بیش از هزار تن به این کشورهای مختلف دنیا عاید کشورمان شده است .

شاید به خوبی بدانید که دو بخش از کشور که شامل شمال ایران و استانهایی مانند خوزستان هستند دو مرکز بزرگ تولید کننده برنج در کشور است که هر ساله حجم بالایی از برنج را تولید و به بازارهای داخلی عرضه می کنند . صادرات برنج هاشمی گیلان نیز در کشور طرفداران فراوان داشته و افراد زیادی مایل به تهیه این محصول می باشند . با این وجود در چند سال اخیر تولید برنج را در استانهای مرکزی کشور با مشکلات جدی روبرو کرده است و عملا این تولید در استانهایی ماندن اصفهان در حد صفر است .

برنج دودی دم سیاه

توضیحات این بند برای طرز پخت برنج دودی نیست بلکه برای طرز ساخت این برنج می باشد . همان طور که می دانید برنج دارای انواع متعددی می باشد و طبیعتا قیمت برنج دودی دم سیاه نیز متفاوت می باشد . برای خرید برنج دودی دم سیاه باید این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید تا از قیمت مناسبی برخوردار گردد .

افرادی که در این کار تخصص دارند اول یک اتاق را آماده می کنند و بعد از آن خرده چوبهایی مخصوص از جنگل جمع آوری می کنند و چوبها را درون اتاق می ریزند و سپس برنجها را درون دستمالهای مخصوصی قرار می دهند . ابن برنج ها را در فاصله ای قرار می دهند که فقط دود حاصل از آتش به برنجها برسد و پس از گذشت مدت زمانی این برنجهای خوشمزه آماده شده اند .

برنج دودی سرشار از فیبر می باشد که برای افراد دیابتی و کسانی که از کمبود انسولین در بدن خود رنج می برند می تواند عالی باشد . کلسیم در بدن یکی از مهم ترین نیازهای انسان را براورده می کند که آن نیاز به رشد و نمو استخوانها در خرد سالی و در دوره نوجوانی است و باید گفت برنج دودی یکی از منابع سرشار از کلسیم می باشد .

با این برنج ها به زندگی یتان طراوت ببخشید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه