// کد مطلب: ۱۴۹۳۶۱

نجمه جودکی

تسویه حساب نجمه جودکی با مجری جنجالی بابت زخم قدیمی | جودکی انتقام گرفت

تسویه حساب نجمه جودکی با مجری جنجالی بابت زخم قدیمی | جودکی انتقام گرفت
لینک کوتاه کپی شد

در ادامه مبپردازیم به استوری جدید نجمه جودکی.

نجمه جودکی متولد 21 آبان 1369 در تهران ، مجری رادیو و تلویزیون است. نجمه جودکی فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش می باشد که از طریق رضا رشیدپور وارد عرصه اجرا شد. نجمه جودکی در محله شمیرانات تهران بعنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و از طرف جد پدری اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان می باشد.

استوری نجمه جودکی به شرح زیر میباشد:

بیوگرافی کوتاه از نجمه جودکی:

نام و نام خانوادگی: نجمه جودکی

تاریخ تولد: 21 آبان 1369

محل تولد: شمیران، تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

حرفه : مجری

وضعیت تاهل: متاهل

نام همسر : مهدی پارسازاده

درباره نجمه جودکی

نجمه جودکی اولین فرزند خانواده است و یک خواهر کوچکتر از خود به اسم نگار و یک برادر به اسم محمدرضا دارد. او اصالتاً خوانساری اما زاده تهران است. و دارای مدرک کارشناسی در رشته معماری از دانشگاه آزاد و نیز فارغ التحصیل فیلمسازی و تدوین از سروش است. مادر و پدر نجمه جودکی از هم جدا شده‌اند. همین مساله باعث شد که او در یکی از برنامه‌های زنده شبکه 3، پس از گفتن اینکه فرزند طلاق است به یاد سختی‌هایی که مادرش پس از طلاق کشیده بیفتد و گریه کند.
نجمه در شب یلدا ازدواج کرده. مهدی پارسا زاده، همسر نجمه جودکی است. شغل همسر او همچنان اعلام نشده است.

زندگی هنری نجمه جودکی

به گفته نجمه جودکی، مادرش مشوق اصلی او در این مسیر بوده است. اولین اجرای او در سال 1384، اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران بود.
ولی ورود اصلی نجمه جودکی به این حرفه با معرفی او از طریق رضا رشیدپور کلید خورد. او پس از دادن تست وارد سازمان شد و سپس در کلاس‌های فن بیان گویندگی مرحوم مهران دوستی معرفی شد و در رادیو جوان شروع به فعالیت کرد.
اجراهای درخشان نجمه جودکی در رادیو موجب شد تا بتواند وارد تلویزیون شود و تنها 4 سال پس از اجرا در رادیو، اولین اجرای تلویزیونی خودش را در شبکه جام جم و در برنامه "شب ایرونی" تجربه کند.
از جمله فعالیت‌های نجمه جودکی می‌توان به اجرا در مجموعه‌های "سین مثل سریال"، "فرصت ویژه"، "مثبت هفده"، "هفت ترانه" ، "ترانه باران" و .. اشاره نمود. او درباره "هفت ترانه" می‌گوید که به این برنامه بسیار علاقه داشته و به همین دلیل به او اجازه داده شده بود که قابلیت‌هایش را نشان دهد و خودش باشد. وی نحوه اجرای مجری را در جذب مخاطب موثر دانسته و به عقیده خود این کار را در برنامه هفت ترانه به خوبی انجام داده است.
یکی دیگر از اجراهای نجمه جودکی، برنامه ترانه باران است. در این برنامه که هر شب ساعت 19 از شبکه شما بر روی آنتن می‌رود به موزیک ویدیوهای روز، ترانه های محلی، نقد و بررسی آثار، اخبار و حواشی موسیقی کشور پرداخته می‌شود. اجرای این برنامه برعهده نجمه جودکی، محیا اسناوندی و محمد اسکندری است.
در شهریور 1389 با اجرای برنامه زنده فرصت ویژه "سیمای خانواده" وارد شبکه یک شد، این فرصت ویژه تا اسفند 1389 به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد اما در تابستان 1390 با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه 1 به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت.

برنامه هایی که نجمه جودکی مجریگری کرده است:

شب ایرونی
در انتهای الوند
ایران و آفتاب
مردم گرام
برنامه هفت ترانه
قاب سفید
یار مهربان
نردبان
فرصت
سین مثل سریال

تسویه حساب نجمه جودکی با مجری جنجالی بابت زخم قدیمی | جودکی انتقام گرفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۲

  • علیرضا عزتیان ارسالی در


    سلام وقت بخیر عالی خیلی ممنون



  • ناشناس ارسالی در


    بی ادب خود خواه