// کد مطلب: ۱۵۲۱۲۶

ایرانسل/

جذب کارآموز در سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

جذب کارآموز در سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل
لینک کوتاه کپی شد

سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل، هم‌سو با مسؤولیت‌پذیری اجتماعی و با هدف پرورش استعدادهای نخبه ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش طلانیوز: سومین دوره جذب کارآموز در مرکز توسعه شغلی ایرانسل، با هدف پرورش و جذب استعدادهای برتر و ورود آن‌ها به صنعت ارتباطات و خدمات دیجیتال کشور، در پنج حوزه «شبکه‌های ارتباطی»، «علم داده»، «توسعه فناوری‌اطلاعات»، «بازاریابی» و «مدیریت محصول»، فعالیت خود را آغاز کرده است.
این دوره که توسط معاونت منابع انسانی ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف برگزار می‌شود، همانند دو دوره گذشته، ابتدا با بررسی، دسته‌بندی و غربالگری رزومه‌های ارسالی، استعدادهای برتر را از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شناسایی کرده و در مرحله بعد، با برگزاری دوره آموزشی، آن‌ها را با پروژه‌های واقعی صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات آشنا می‌کند.
داوطلبان پس از گذراندن دوره آموزشی، بر اساس فعالیت‌هایشان، ارزیابی و مصاحبه می‌شوند و در صورت کسب امتیازهای لازم، فعالیت خود را به عنوان کارآموز در اولین اپراتور ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران، آغاز می‌کنند. همچنین همانند دو دوره گذشته، کارآموزان این فرصت را خواهند داشت تا با رویکرد اثرگذاری، عضوی از خانواده ایرانسل شوند و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را در تغییر استراتژی برای حرکت از اپراتور خدمات‌دهنده ارتباطی (telco) به شرکت فناوری‌محور (techco)، همراهی کنند. تعداد کارآموزانی که در سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل جذب خواهند شد، «50 نفر» است.

پیش از این نیز، اولین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل، در سال 98 با همکاری مدرسه اشتغال شریف برگزار شده بود. دومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل نیز در بهمن ماه 1399، با دریافت چهار هزار رزومه، فعالیت خود را آغاز کرده بود که از میان کارآموزان نهایی، بیست نفر به خانواده ایرانسل پیوستند.

جذب کارآموز در سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه