// کد مطلب: ۹۵۶۶۶

بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام)

بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام)
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیر عامل بانک تجارت و هیئت همراه به مناسبت ۸ دی ماه روز صنعت پتروشیمی از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) بازدید کردند.

به گزارش طلانیوز: رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و هیئت همراه ضمن حضوردر پتروشیمی شهید تندگویان با مدیر عامل و مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کردند در ابتدای این مراسم سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) ضمن خیر مقدم به میهمانان توضیحاتی را در خصوص تولیدات مختلف شرکت ارائه و تولید گرید چادر مشکی و low melt و همچنین کسب رکورد جدید تولید را از جمله دستاورد‌های مهم شرکت از ابتدای سال تا کنون معرفی نمود که در سایه تعهد و تخصص کارکنان شرکت بدست آمده است.
وی با اشاره به همکاری بانک تجارت و پتروشیمی شهید تندگویان از مدیریت و کارکنان این بانک تشکر نموده و اتحاد و همدلی بین شبکه بانکی وشرکت‌های تولیدی و صنعتی را از عوامل مهم رشد و بالندگی اقتصاد کشور بر شمرد.
در ادامه رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت با تقدیر از تلاش و کوشش‌های کارکنان و مدیران پتروشیمی شهید تندگویان دستاورد‌های این شرکت را بویژه با وجود تحریم‌های ظالمانه غرب که باعث ایجاد مسائل و محدودیت‌هایی برای صنعت کشور شده است ستودنی دانست.
وی همچنین با اشاره به نقش شبکه بانکی کشور در راستای حمایت از تولیدات داخلی به منظور اشتغال زایی، خودکفایی و صرفه جویی ارزی خاطر نشان کرد: مجموعه بانک تجارت همچون گذشته در کنار شرکت‌های پتروشیمی برای حمایت از تولید داخل، خودکفایی و صادرات حضور فعال و موثر خواهد داشت.
در پایان مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان از تعدادی مدیران بانک تجارت با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

بازدید مدیر عامل بانک تجارت از پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام)

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه