// کد مطلب: ۸۵۶۷۰

قدردانی مديرعامل پتروشيمی بندرامام از حمایت و تسهيل گری سازمان صمت خوزستان

قدردانی مديرعامل پتروشيمی بندرامام از حمایت و تسهيل گری سازمان صمت خوزستان
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با هيات همراه از شركت پتروشيمی بندرامام بازديد كرد.

به گزارش طلانیوز: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به همراه مديران ارشد اين سازمان در مجتمع پتروشيمی بندرامام حاضر و با حميدرضا رستمی مديرعامل و دیگر مدیران اين شركت دیدار كردند.
در ابتدای جلسه حميدرضا رستمی مديرعامل پتروشيمی بندرامام ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از تولید و پروژه های در دست اقدام و پیش روی شرکت و نیز جایگاه شرکت در صنعت پتروشیمی کشور و عملكرد آن در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و در ادامه اظهار داشت :پشتيبانی و تامين مالی پروژه NGL3200 (پالايش گاز يادآوران خليج فارس) كه در جنوب حوزه نفتی جفیر و شمال حوزه یادآوران واقع شده، تماما با پتروشيمی بندرامام است و محصول آن به عنوان خوراك به واحدهای توليدی پتروشيمی بندرامام ارسال خواهد شد.
در ادامه حميدرضا رستمی فعاليت های پتروشيمی بندرامام در حوزه مسئوليت های اجتماعی را تشريح و خاطر نشان كرد : پتروشيمی بندرامام با 26 درصد بيشترين قدرالسهم را در تامين منابع مالي شورای راهبردی منطقه دارد و همواره در تمامی حوادث طبيعی در منطقه نیز مشاركت همه جانبه داشته ‌و دارد.
مديرعامل پتروشيمی بندرامام در پايان از تعامل سازنده و همراهي و تسهيل گری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در جهت حمایت از تولید و همچنین در صدور پروانه بهره‌برداری و مجوزهای مرتبط تشكر و قدردانی كرد.
در ادامه جلسه رئيس سازمان صمت استان خوزستان اظهار داشت: صنعت پتروشيمی بعنوان صنعتي پربازده ، در دوران تحريم های اقتصادی كمك شايانی به اقتصاد کشور در تامین ارز و تامین خوراک کارخانه های مختلف کرده و باعث شد بخش عمده تحريم های ظالمانه كه با هدف محاصره اقتصادی اعمال شده‌اند بی اثر بماند.
امير حسين نظری در ادامه افزود : سازمان صنعت ، معدن و تجارت همواره سياست خود را در جهت كمك به توليد به ويژه در صنعت پتروشيمی کشور تدوين كرده و اين سازمان در راستاي توسعه صنعت پتروشيمی آمادگی كامل دارد.
رئيس سازمان صمت استان خوزستان از عملکرد تولید و خدمت رسانی پتروشيمی بندرامام در منطقه تقدير کرد و خواستار گسترده شدن اين اقدامات عام المنفعه شد.
در پایان مدیران صمت استان، از واحدهای تولیدی و پروژه‌های شرکت پتروشیمی بندرامام بازدید کردند.

قدردانی مديرعامل پتروشيمی بندرامام از حمایت و تسهيل گری سازمان صمت خوزستان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه