// کد مطلب: ۱۳۲۰۶۴

مدیرعامل فجر انرژی:

اعتبار منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود

اعتبار منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در آیین بزرگداشت روز منابع انسانی گفت: اعتبار واحد منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود و دیگر واحدها نیز بخشی از منابع انسانی باشند.

به گزارش طلانیوز: صبح امروز ( شنبه 27 فروردین 1401) آیین بزرگداشت روز منابع انسانی با حضور مدیرعامل و کارکنان این امور در سالن همایش ناحیه 2 برگزار شد.

علی زال خانی در این مراسم با تاکید بر اینکه انسان تنها موجودی است که توان تغییر بدون از میان رفتن را دارد و منابع انسانی به این دلیل اهمیت پیدا میکند که انسان پویا است و قابلیت آموزش، پرورش و تسلط بر ابزار ماشین را دارد؛ اظهار داشت: اعتبار واحد منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود و دیگر واحدها نیز بخشی از منابع انسانی باشند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تاکید بر اینکه منابع انسانی نباید زیر بار نیروهای ناتوان برود، افزود: نیروی انسانی برای کسب تجربه و ارتقا باید از بهترین خوراک های مادی و روحی و رفاهیات برخوردار باشد. تمامی واحدها در امور منابع انسانی شریک هستند و راز موفقیت این واحد این است که باید در کل گستره شرکت فعالیت کند و از اداره خاص به کل مجموعه سرایت کند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم به کارگیری نیروهای توانمند و با شایستگی حداکثری، خاطرنشان کرد: تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون پتروشیمی بندرامام و تعدادی از نیروهای روزمزد خود را پس از ارزیابی و مصاحبه های فنی که همه آنها بومی شهرستان و استان هستند جذب کردیم.

در این جلسه تعدادی از حضار به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

اعتبار منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه