// کد مطلب: ۱۲۶۶۸۷

نهضت حمایت از ساخت داخل ادامه دارد/آنتی فوم ایرانی مهمان جدید بیدبلند خلیج فارس

نهضت حمایت از ساخت داخل ادامه دارد/آنتی فوم ایرانی مهمان جدید بیدبلند خلیج فارس
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: به منظور صرفه جویی در زمان و خروج ارز از کشور آنتی فوم ایرانی به عنوان ماده مهم کنترلی در فرآیند حذف گوگرد و دی اکسید کربن گازهای ترش در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس جایگزین نمونه‌های خارجی شد.

به گزارش طلانیوز: جوانشیر صادقی رئیس مجتمع این شرکت گفت: در راستای ابلاغ سیاست‌های کلان شرکت توسط مدیرعامل مجموعه در سال ۱۴۰۰، کمیته خودکفایی و حمایت از ساخت داخل با بررسی‌های کارشناسی و عملیاتی موفق شد با تغییرات طراحی و فرآیندی آنتی فوم ایرانی را جایگزین نمونه‌های خارجی کند.
صادقی در ادامه تصریح کرد: به منظور انجام تست‌های فرآیندی در واحد آمین، ابتدا یکی از واحدهای مجتمع به صورت آزمایشی با آنتی فوم ایرانی در مدار تولید قرار گرفت و پس انجام آنالیزها و تغییرات فرآیندی و اطمینان از کیفیت مناسب مواد در نهایت کل مصرف و نیاز پالایشگاه از محصول آنتی فوم ایرانی تامین شد.
رئیس مجتمع بیدبلند خلیج فارس گفت: علاوه بر جلوگیری از خروج ارز و صرف زمان زیاد و همچنین مشکلات حمل و نقل و ترانزیت محصول خارجی خوشبختانه آنتی فوم ایرانی مصرفی از کیفیت بسیار بالایی برخورد دار بوده و اعتماد به محصول داخلی علاوه بر کاهش مصرف این ماده منجر به افزایش راندمان تولید شده است.
او خاطر نشان کرد:خوشبختانه اعتماد به توان داخلی به عنوان رویکردی ارزشمند علاوه بر دوران ساخت پروژه در زمان بهره‌برداری هم به عنوان شاخصی مهم مورد تاکید مدیریت ارشد بیدبلند خلیج فارس قرار گرفته و به همین منظور کمیته خودکفایی و حمایت از ساخت داخل به جدیت به دنبال استفاده حداکثری از دانش و توان متخصصان و سازندگان داخلی خواهد بود.

نهضت حمایت از ساخت داخل ادامه دارد/آنتی فوم ایرانی مهمان جدید بیدبلند خلیج فارس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه