// کد مطلب: ۱۴۹۳۳۷

آتش‌سوزی | آتش‌سوزی گیلان | آتش‌سوزی جنگل

آتش‌سوزی بزرگ در جنگل‌های گیلان/جنگل گیلان در معرض نابودی؟

آتش‌سوزی بزرگ در جنگل‌های گیلان/جنگل گیلان در معرض نابودی؟
لینک کوتاه کپی شد

طی مدت 24 ساعت آینده، بیش از 45 هکتار از اراضی جنگل‌های گیلان دچار آتش‌سوزی شدید شد.

به گزارش طلانیوز؛ آتش‌سوزی در جنگل‌های گیلان 45 هکتار از این اراضی را نابود کرد. آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های گیلان، چگونه اتفاق افتاد؟ چه چیزی این آتش‌سوزی را بوجود آورد؟

مدیرکل منابع طبیعی گیلان گفت: طی 24 ساعت گذشته مجموعا 45 هکتار از اراضی جنگلی استان طعمه حریق شده، اما بالای 90 درصد سطحی بوده و به تاج درختان آسیب نرسیده است.

ایسنا نوشت: میرحامد اختری، با اشاره به وزش باد گرم در سطح استان گیلان، اظهار کرد: اراضی جنگلی پنج شهرستان گیلان درگیر حریق شده است، اما در حال حاضر تقریبا تمام حریق ها یا کاملا اطفا شده و یا تحت کنترل کامل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی است.

وی آخرین نقطه درگیر با حریق را در شهرستان فومن دانست و افزود: این حریق که در مساحت یک هکتاری رخ داده بود، کاملا اطفا شده است.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه آتش سوزی ها از روز گذشته در دو شهرستان رودبار و رضوانشهر آغاز شده است، گفت: حریق در رودبار کاملا مهار شده و در رضوانشهر مساحت پنج هکتاری درگیر بود که کاملا کنترل و مهار شده است.

اختری با اشاره آغاز آتش سوزی در تالش از بامداد امروز، خاطرنشان کرد: جمعا در تالش 30 هکتار آتش سوزی سطحی داشتیم که کاملا کنترل شده و نیروهای حفاظتی منابع طبیعی برای اطفای کامل در منطقه هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع استان نداریم، اما نیروهای حفاظتی کاملا در سطح منطقه هستند، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته مجموعا 45 هکتار طعمه حریق شده، اما بالای 90 درصد سطحی بوده و به تاج درختان آسیب نرسیده است.

آتش‌سوزی بزرگ در جنگل‌های گیلان/جنگل گیلان در معرض نابودی؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه