// کد مطلب: ۱۴۹۲۶۹

طنزپرداز لرستانی | حسین زرین جویی طنزپرداز لرستانی | حسین زرین جویی

طنزپرداز لرستانی خودکشی کرد | علت خودکشی طنزپرداز لرستانی چیست + آخرین پست اینستاگرامی

طنزپرداز لرستانی خودکشی کرد | علت خودکشی طنزپرداز لرستانی چیست + آخرین پست اینستاگرامی
لینک کوتاه کپی شد

گفته می‌شود، حسین زرین جویی طنزپرداز لرستانی خودکشی کرده است. این نظریه به دلیل آخرین پست این طنزپرداز لرستانی در صفحه اینستاگرامش داده شده است.

به گزارش طلانیوز؛ طنزپرداز لرستانی خودکشی کرد. جزئیات خودکشی طنزپرداز لرستانی چیست؟ چرا حسین زیزرن جویی طنزپرداز لرستانی خودکشی کرده اس؟ حسین زرین جویی طنزپرداز لرستانی کیست؟

داریوش شاهونوند دادستان مرکز استان لرستان در رابطه با جزییات فوت حسین زرین جویی از طنز پردازان استان لرستان توضیحاتی ارائه کرد.

او گفت:

طبق اعلام خانواده متوفی، این فرد روز گذشته برای خواب به طبقه دوم منزل رفته که بعد از گذشته چند ساعت متوجه فوت وی می شوند.

این فرد در اخرین استوری در صفحه شخصی خود متنی با مضمون «آخرین لبخند من» منتشر کرده است که شواهد احتمال خودکشی وی را تقویت می کند.

جسد حسین زرینجویی بلاگر و طنزپرداز لرستانی امروز در منزل پدری‌اش در خرم‌آباد کشف شد. در حالی که برخی مدعی بازداشت و آزادی وی در جریان ناآرامی های اخیر شده بودند، اما برخی نیز گفته اند که وی در روزهای اخیر بخاطر عدم حمایت از اعتراضات تحت فشار شدیدی بوده است. فرمانده انتظامی لرستان نیز اظهار داشت: «ساعت 12:24 یکم آذر طی تماس تلفنی با مرکز 110 خبر فوت این جوان اعلام شد که مأموران پلیس بلافاصله در محل حضور پیدا کردند. پس از حضور مأموران نیروی انتظامی در محل، جسد متعلق به حسین زرین‌جویی از طنزپردازان استان لرستان در طبقه دوم منزل پدری را مشاهده کردند.»

نزدیک به سپاه از مرگ حسین زرینجویی بلاگر و طنزپرداز لرستانی خبر داده و نوشته است:

در اغتشاشات اخیر عوامل ضدانقلاب به دلیل همراهی نکردن زرینجویی با آنها، به ماشین وی خسارت زدند و همچنین با حمله به صفحه شخصی وی، آن را ریپورت کرده و از دسترس خارج کردند که با تلاش زیاد دوباره این صفحه برگردانده شد.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با تسنیم با تأیید خبر فوت این طنزپرداز استان لرستان اظهار داشت: «ساعت 12:24 یکم آذر طی تماس تلفنی با مرکز 110 خبر فوت این جوان اعلام شد که مأموران پلیس بلافاصله در محل حضور پیدا کردند. پس از حضور مأموران نیروی انتظامی در محل، جسد متعلق به حسین زرین‌جویی از طنزپردازان استان لرستان در طبقه دوم منزل پدری را مشاهده کردند.»

حسین زرینجویی شب گذشته تصویر خود را با متن «اینم آخرین خنده من» منتشر کرده بود.

فیلم صحبت‌های پدر حسین زرین جویی

پدر حسین زرین جویی در مورد چگونگی فوت پسرش توضیحاتی داد:

منبع: میزان تسنیم

طنزپرداز لرستانی خودکشی کرد | علت خودکشی طنزپرداز لرستانی چیست + آخرین پست اینستاگرامی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه