// کد مطلب: ۱۴۸۸۴۴

وضعیت ترافیکی | وضعیت راه ها

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی | جزئیات وضعیت ترافیکی

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی | جزئیات وضعیت ترافیکی
لینک کوتاه کپی شد

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های مواصلاتی در کشور را در این مطلب ببینید.

به گزارش طلانیوز؛ وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرح داده شد. گزارش وضعیت ترافیکی کشور توسط رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی اعلام شد. وضعیت ترافیکی کشور امروز با توجه به اتمام تعطیلات آخر هفته چگونه است؟ جزئیات وضعیت ترافیکی کشور را ببینید.

سرهنگ احمد شیرانی به آخرین وضعیت ترافیکی روز جمعه ٢٧ آبان ماه اشاره کرد و گفت: درحال حاضر ترافیک سنگینی در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس هم سنگین است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و بوشهر گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتماً با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: مهر

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی | جزئیات وضعیت ترافیکی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه