// کد مطلب: ۱۵۲۵۸۰

منطقه آزاد کیش/

برگزاری جشنواره و بازارچه بهارانه مهنورا در کیش

برگزاری جشنواره و بازارچه بهارانه مهنورا در کیش
لینک کوتاه کپی شد

جشنواره و بازارچه بهارانه مهنورا با استفاده از ظرفیت بانوان هنرمند بومی و ساکنان جزیره از سه شنبه دوم اسفند در کیش آغاز به کار کرده و تا شانزدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جشنواره با همت امور زنان کیش و با هدف رونق بخشیدن به کسب وکار بانوان کارآفرین جزیره و ایجاد شرایط مطلوب برای ارائه محصولات دست ساز، تولیدات مشاغل خانگی و سفره هفت سین بانوان کارآفرین برگزار می شود.

در اين جشنواره و بازارچه شرایطی مناسب جهت عرضه محصولات تولید بانوان و سفره هفت سین و... فراهم شده و برنامه های مهیج و متنوعی با حضور هنرمندان اقوام ایرانی، ساکنان و گردشگران در فضایی زیبا و سرشار از شور و نشاط در راستای استقبال از نوروز و حمایت از بانوان کار آفرین اجرا خواهد شد.

همچنین، پیاده روی همگانی، موسیقی، تئاتر و مسابقه نیز از ساعت 19 تا 21:30 در کنار این بازارچه برای عموم برگزار می شود که از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

لازم به ذکر است جشنواره و بازارچه بهارانه در فضای بیرونی نمایشگاه صنایع دستی واقع در اسکله تفریحی کیش از ساعت 14 تا 23 میزبان بازدید کنندگان است.

برگزاری جشنواره و بازارچه بهارانه مهنورا در کیش

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه