// کد مطلب: ۱۴۹۳۸۴

بیرانوند | جام جهانی

بیرانوند اجازه بازی ندارد! | فیفا به بیرانوند اجازه بازی نمیدهد

بیرانوند اجازه بازی ندارد! | فیفا به بیرانوند اجازه بازی نمیدهد
لینک کوتاه کپی شد

گویا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند. فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده که باید قوانین پروتکل ضربه به سر و صورت را رعایت کند.

خبرگزاری ایندیپندنت اعلام کرده است، فدراسیون جهانی فوتبال به ایران گفته که علیرضا بیرانوند نباید در بازی مقابل ولز بازی کند، چرا که در بازی با انگلیس از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده است. علیرضا بیرانوند در بازی با انگلیس با مجید حسینی برخورد کرد و برای دقایقی نیاز به مداوا داشت اما در ادامه به او اجازه بازی داده شد ولی در نهایت خود بیرانوند درخواست خروج از زمین را مطرح و از بازی بیرون رفت.

خبرگزاری ایندیپندنت اعلام کرده است، فدراسیون جهانی فوتبال به ایران گفته که علیرضا بیرانوند نباید در بازی مقابل ولز بازی کند، چرا که در بازی با انگلیس از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده است.

گویا فیفا از زمان مصدومیت هر روز با فدراسیون ایران در تماس بوده و به مسئولان فوتبال ایران گفته که باید پروتکل ضربه مغزی را رعایت کنند و به بیرانوند اجازه بازی در دیدار روز جمعه داده نشود.
فیفا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده درست است که پزشک تیم ایران حرف آخر را می‌زند اما فیفا به شدت این موضوع را جدی می‌گیرد و با قاطعیت می‌گوید بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند. هم‌چنین موسسه خیریه آسیب مغزی Headway نیز از بازی بیرانوند پس از مصدومیت انتقاد کرده و گفته که بیرانوند نباید پس از مصدومیت اجازه بازی در برابر انگلیس را پیدا می‌کرد.

این در حالی است که در حاشیه تمرین امروز علیرضا بیرانوند با گارد ویژه زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و روز گذشته هم وزیر ورزش ایران در مصاحبه خود گفت این بازیکن به دنبال قرار گرفتن مقابل ولز است و می‌خواهد بازی کند.
کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی با ولز اعلام کرد با توجه به قوانینی که وجود دارد، علیرضا بیرانوند غایب اصلی ایران در بازی فردا خواهد بود.

بیرانوند اجازه بازی ندارد! | فیفا به بیرانوند اجازه بازی نمیدهد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه