// کد مطلب: ۱۴۸۸۳۹

کیان پیرفلک | فوت کیان پیرفلک | علیرضا عصار | علی ضیا

شاعری علی ضیا برای کیان پیرفلک به سبک سهراب سپهری/ علی ضیا قایقی خواهد ساخت!

شاعری علی ضیا برای کیان پیرفلک به سبک سهراب سپهری/ علی ضیا قایقی خواهد ساخت!
لینک کوتاه کپی شد

علی ضیا مجری مطرح کشور، در واکنش به فوت کیان پیرفلک، یک استوری متفاوت با طعم شعر منتشر کرد.

به گزارش طلانیوز؛ کیان پیرفلک اهل ایذه در استان خوزستان است. کیان پیرفلک در جریان اعتراضات کشته شد. اخبار فوت کیان پیرفلک فضای مجازی تسخیر کرده است و همه از کیان پیرفلک می‌گویند. علی ضیا نیز به مرگ کیان پیرفلک واکنش نشان داد.

در ادامه واکنش سلبریتی‌های مشهور، این بار علی ضیا مجزی مشهور، با نتشار یک استوری ناراحتی خود را از فوت کیان پیرفلک اعلام کرد.

درباره کیان پیرفلک

کیان پیرفلک (1392 - 25 آبان 1401) کودک 9 سالهٔ ایرانی ساکن ایذه در خوزستان بود که در 25 آبان در جریان حمله به بازار ایذه کشته شد. کشته شدن او موجی از واکنش را در فضای مجازی و در میان چهره‌ها برانگیخت.

کشته‌شدن کیان پیرفلک
در یک ویدئوی منتشرشده که جسد خونین کیان پیرفلک نیز دیده می‌شود، «یکی از نزدیکان او» دربارهٔ نحوه کشته شدنش توضیح می‌دهد. او می‌گوید که این کودک بر خودروی پدرش در حال عبور از خیابان بوده که از چهار طرف مورد اصابت «گلوله قرار گرفته و کشته می‌شود.

واکنش‌ها به مرگ کیان پیرفلک
کشته شدن کیان پیرفلک موجی از واکنش را در میان کاربران توییتر و اینستاگرام و چهره‌ها برانگیخت. از شقایق فراهانی که به تندی به صندوق کودکان سازمان ملل اعتراض کرده و یونیسف را متهم به سکوت کرد و هنگامه قاضیانی که در متنی احساسی به «قتل» 52 کودک اعتراض کرده، تا عارف غلامی، فوتبالیست استقلال که به کشته شدن کودکان و زنان در اعتراضات واکنش نشان داده و صابر ابر، بازیگر که شعری برای او سرود. یاشار سلطانی، خبرنگار، اصغر فرهادی، فیلمساز، شهاب حسینی، سینماگر، و علی کریمی، فوتبالیست سابق تیم ملی ایران هم واکنش نشان دادند.

محسن چاوشی خواننده و آهنگساز، نوشت:

«ای خوزستان، حالا نوبت به کودکانت رسیده‌است… پسرم! رنگین‌کمان خواستی، گلوله‌ای به جسم نازکت دوختند…»

ویدئویی از او برای شرکت‌دادن قایقش در یک جشنواره با سرآغازی از شعر «به‌نام خدای رنگین‌کمان»، پس از کشته‌شدنش در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. در واکنش به این ویدئو علیرضا عصار، اجرایی از شعر «خداوند رنگین‌کمان» را به همراه هشتگ کیان پیرفلک، منتشر کرد.

شاعری علی ضیا برای کیان پیرفلک به سبک سهراب سپهری/ علی ضیا قایقی خواهد ساخت!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه