// کد مطلب: ۱۴۶۶۴۸

وریا غفوری | وریا غفوری کاپتان استقلال | حاشیه وریا غفوری | اخبار وریا غفوری

بازهم یک شایعه بزرگ درباره وریا غفوری | شایعاتی از جنس دروغ که گریبان وریا غفوری را گرفت

بازهم یک شایعه بزرگ درباره وریا غفوری | شایعاتی از جنس دروغ که گریبان وریا غفوری را گرفت
لینک کوتاه کپی شد

ساعاتی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه وریا غفوری در سنندج بازداشت شده است. این خبر سریعاً توسط خود وریا غفوری تکذیب شد.

به گزارش طلانیوز ؛ وریا غفوری متولد 29 شهریور 1366 بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع راست برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان بازی می‌کند. وریا غفوری فوتبال حرفه‌ای را سال 1386 از پاس همدان آغاز کرد. وریا غفوری سپس در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرده‌است. وریا غفوری 28 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران دارد. وریا غفوری سابقه کاپیتانی در استقلال تهران را دارد.

از ساعاتی پیش به طور غیررسمی خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه وریا غفوری بازیکن سابق استقلال به دلیل مواضع اخیرش پیرامون مرگ مهسا امینی و اعتراضات اخیر و استوری‌هایی که در اینستاگرام خود منتشر کرده بازداشت شده است.

برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند وریا غفوری، بازیکن فولاد خوزستان در سنندج بازداشت شده است.

این شایعه در حالی منتشر شد که هیچ منبعی صحت این خبر را تائید و یا تکذیب نکرده است.

پس از انتشار این شایعه جنجالی شاهین صمدپور، مجری و گزارشگر جنجالی تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود ضمن توضیحی کوتاه خبر بازداشت وریا غفوری را به نقل از وی تکذیب کرد.

عملکرد باشگاهی وریا غفوری

تصویری از تقابل وریا غفوری (با لباس سفید) و بازیکنان تراکتورسازی، مربوط به زمان حضور وریا غفوری در شهرداری تبریز، شهریور 1390
وریا غفوری سابقه بازی برای پاس تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان و استقلال را دارد.

وریا غفوری در سپاهان
در ژوئیه 2014، وریا غفوری قرارداد دو ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد.

وریا غفوری در استقلال
وریا غفوری در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی 96-1395 با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.

فصل 96-1395
وریا غفوری در این فصل عملکرد خوبی نداشت با مصدومیت‌های زیادی روبه رو شد و در اکثر بازی‌ها نیمکت نشین بود و شایع شد که او در لیست مازاد قرار گرفته و در فصل آینده در استقلال بازی نخواهد کرد.

فصل 97-1396
در فصل 97-1396 و با حضور وینفرید شفر در استقلال توانست به یک مهره اثرگذار تبدیل شود وی نخستین گلش را برای استقلال را در بازی با صنعت نفت آبادان به ثمر رساند اما شوت او به محسن کریمی برخورد کرد و گل به نام او ثبت نشد اما در مسابقه بعدی مقابل استقلال خوزستان توانست بار دیگر برای استقلال گلزنی کند. پس از گلزنی او در شهرآورد هشتاد ششم پایتخت مقابل پرسپولیس باعث شد او بازیکن محبوب هواداران باشگاه استقلال شود.

فصل 2018-2019
نخستین گل وریا غفوری در این فصل در هفته دوم مقابل ذوب آهن به ثمر رسید او توانست در این بازی دبل کند که در نهایت استقلال 2-2 مساوی کرد او اولین گل استقلال را در لیگ هجدهم زد. غفوری در فصل 1397-1398 در مسابقه استقلال و سپاهان در هفته دهم برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را به دست بست وی در این فصل پس سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری و با جدایی امید ابراهیمی کاپیتان چهارم باشگاه استقلال شد.

وریا غفوری درلیگ قهرمانان آسیا 2018 ابتدا در بازی با الریان موفق به گلزنی برای استقلال شد و بازی بعدی هم مقابل الهلال عربستان باز هم گلزنی کرد. او یکی از نفرات اثرگذار تیم استقلال درفصل 2018 بود وریا در این فصل بازی‌های خوبی را نمایش گذاشت و مورد توجه تیم‌های حاشیه خلیج فارس قرار گرفت.

فصل 2019-2020

بازوبند کاپیتانی استقلال بر بازوی وریا غفوری
او برای دو فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرد وی در این فصل سه کاپیتان استقلال از این تیم جدا شدند و او کاپیتان اول باشگاه استقلال شد و در بازی مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم نخستین بازی فصل خود را انجام داد. در دومین بازی استقلال در جام حذفی برابر فجر سپاسی شیراز در وقت‌های اضافه بازی وریا غفوری توانست از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند استقلال توانست دو گل دیگر نیز بزند و برنده بازی باشد.

تیم استقلال در هفته‌های چهاردهم تا شانزدهم لیگ برتر نوزدهم مقابل پیکان، شاهین شهرداری و ماشین‌سازی، آندره‌آ استراماچونی را به دلیل عدم پرداخت مطالبات بروی نیمکت نداشت برای همین وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال موقتاً هدایت این تیم را بر عهده گرفت؛ که در بازی با پیکان به تساوی خانگی 2-2 رسید. مقابل شاهین به برتری 4-1 و مقابل ماشین‌سازی شکست خانگی 2-1 را پذیرفت.

فصل 2020-2021
وریا غفوری اولین گل فصل خود و استقلال را در فصل جدید در هفته اول مقابل مس رفسنجان زد.

وریا غفوری در هفته دوم مقابل فولاد گلزنی کرد. در هفته نهم مقابل گل گهر یک گل زد و یک پاس گل نیز به مهدی قایدی داد در نهایت استقلال بازی رو 2 بر 1 پیروز شد.

افتخارات وریا غفوری
افتخارات باشگاهی وریا غفوری

• لیگ برتر خلیج فارس: 2015-2014

وریا غفوری در استقلال
• لیگ برتر خلیج فارس: 2022-2021

• جام حذفی فوتبال ایران: 2018-2017

افتخارات فردی وریا غفوری
لیگ برتر خلیج فارس بهترین مدافع سال: 94-1393
تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس: 94-1393
تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس: 97-1396
بازیکن ماه 90 (2): بهمن 1396، اسفند 1396
بهترین مدافع راست سال نوروز فوتبالی (5): 1395، 1396، 1397، 1398، 1399
بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا 2018
تیم منتخب سال لیگ برتر خلیج فارس: 95-1394

بازهم یک شایعه بزرگ درباره وریا غفوری | شایعاتی از جنس دروغ که گریبان وریا غفوری را گرفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه