جزیره کیش

برگزاری نخستین رویداد بین المللی رادمان در جزیره کیش

برگزاری نخستین رویداد بین المللی رادمان در جزیره کیش
لینک کوتاه کپی شد

رویداد بین المللی رادمان با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در راستای حل مسائل و چالش‌های اجتماعی با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدیه محمد تقی زاده در نشست خبری نخستین رویداد بین المللی رادمان که صبح سه شنبه 16 اسفند در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد با بیان این که مخاطبان این رویداد بین‌المللی "ایده‌پردازان، نوآوران،کارآفرینان اجتماعی و استارتاپ ها" هستند، گفت: این رویداد با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در راستای حل مسائل و چالش‌های اجتماعی با حضور متخصصان، کارآفرینان داخلی، خارجی و مشارکت و همکاری گسترده نهادهای اجرایی و علمی از روز پنجشنبه 18 اسفند در جزیره کیش آغاز به کار می کند و تا شنبه 19 اسفند ادامه خواهد داشت.

محمدتقی زاده یکی از محورهای ویژه این رویداد را حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی بانوان بومی جزیره کیش عنوان کرد و افزود: امیدواریم با هم افزایی و گفتمان سازی این حوزه؛ عرصه ای برای معرفی، شناسایی و حمایت از بانوان جزیره و همکاری اداره امور زنان کیش، بخشداری و فعالان اتاق بازرگانی کیش محقق شود.

مهدیه محمد تقی زاده اظهار داشت: در این رویداد اصحاب نوآوری و مسوولان مربوطه از جمله معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون زنان و خانواده، مشاور امور بانوان وزیر علوم، معاون راهبردی معاونت زنان و خانواده، مشاوران امور زنان دستگاه های مرتبط و افرادی از حوزه شهرداری ها حضور خواهند داشت.

دبیر علمی رویداد بین‌المللی رادمان گفت: تعداد 220 اثر در مجموع فراخوان های منتشر شده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که از این تعداد 25 تیم برتر انتخاب شده است که پس از مرحله نهایی و داوری 6 تیم برگزیده در مراسم اختتامیه این رویداد به ارائه ایده های خود خواهند پرداخت.

وی افزود: کمک به خلق فرصت های شغلی جدید با رویکرد نوآوری اجتماعی، کمک به توسعه فرصت های شغلی بخش خانگی با رویکرد نوآوری اجتماعی، کمک به تبیین و ترویج گفتمان نوآوری اجتماعی در بین دانشجویان، پژوهشگران و حوزه صنعت کشور، کمک به راه اندازی و تقویت نواحی نوآوری اجتماعی در مناطق پرظرفیت کشور از دیگر اهداف این رویداد بین المللی است.

تقی زاده گفت: روز صبح پنجشنبه 18 اسفند با برگزاری 6 نشست تخصصی و سخنرانی در حوزه کارآفرینی و نوآوری اجتماعی، فرهنگی و عصر همین روز نیز تعداد 3 نشست این رویداد که اصلی ترین آن در حوزه متاورس است برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین رویداد بین المللی رادمان در جزیره کیش

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه