مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه احداث جاده دسترسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

پیشرفت 35 درصدی پروژه احداث جاده دسترسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
لینک کوتاه کپی شد

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه احداث جاده دسترسی این شرکت خبر داد.

به گزارش طلانیوز: جمشید علی بابایی گفت: اجزای این پروژه با هدف کاهش 15 کیلومتری مسیر دسترسی وسایل نقلیه سبک و سنگین، مدیریت هزینه های حمل مواد اولیه و محصول و همچنین افزایش ایمنی ترابری، عملیات احداث جاده اختصاصی فولاد سفیددشت از محور بروجن به اصفهان (از مسیر شهر سفیددشت) به طول 6 کیلومتر و عرض 4.22 متر در مهرماه 1400 و در دو باند مجزا آغاز شده است.

وی افزود: این جاده در محور شمالی شهر سفیددشت واقع شده و محل اتصال آن به محور سفیددشت- زرین شهر به وسیله پل زیرگذر در حدفاصل محوطه شهرک صنعتی سفیددشت و خط راه آهن است.

به گفته مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری مدت زمان پیش بینی شده برای این پروژه 18 ماه و بودجه اختصاص یافته به آن بالغ بر 1300 میلیارد ریال است؛ ضمن اینکه اجرای عملیات پروژه با مشاوره شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه و توسط شرکت پیمانکاری زرین سپاهان در حال انجام است.

اردلان رئیسی، رئیس اجرای پروژه های جنبی و پشتیبانی در خصوص روند عملیات اجرایی این طر ح خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت پروژه احداث جاده دسترسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری تا پایان مردادماه 1401 حدوداً 35 درصد بوده که با گذشت حدود 11 ماه از شروع آن همچنان مطابق با برنامه در حال انجام است.

رئیس اجرای پروژه های جنبی و پشتیبانی فولاد سفیددشت ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات لازم در راستای پیشبرد پروژه یادشده، در مدت زمان پیش بینی شده و حتی زودتر از آن موفق به تکمیل و بهره برداری از این طرح باشیم

پیشرفت 35 درصدی پروژه احداث جاده دسترسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه