در آستانه اربعین حسینی و توسط شرکت گل‌گهر صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس روایت محرم

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس روایت محرم
لینک کوتاه کپی شد

آئین افتتاح نمایشگاه گروهی عکس روایت محرم عصر امروز با مشارکت شرکت گل‌گهر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه عکاسان، خانه عکاسان سیرجان و انجمن عکس و خاطره در محل نگارخانه راز برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: در این مراسم که با حضور معاون مالی و اقتصادی گل گهر ، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مدیران شهرستان و جمعی از هنرمندان سیرجانی برگزار شد، از عکاسان راه یافته به مرحله نهایی و نمایشگاه، تجلیل شد.

در فراخوان رویداد عکاسی روایت محرم که همزمان با ایام عزاداری محرم منتشر شده و با اسقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان همراه بوده‌است، ارسال آثارِ عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی، توسط هیات انتخاب آثار از بین آثار رسیده، 35 عکس از 23 نفر به مرحله نهایی راه یافته و در نگارخانه راز به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه فردا پنجشنبه از ساعت 9 الی 12 و عصر از ساعت 17:30 الی 20 در محل نگارخانه راز و همچنین صبح شنبه در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین سیرجان در موکب شرکت گل‌گهر واقع در ابتدای بلوار امامزاده علی(ع) برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

  • گل گهر
  • گل گهر
  • گل گهر

افتتاح نمایشگاه گروهی عکس روایت محرم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه