خلوصی اعلام کرد:

تدوین سند استقرار فناوری های نسل ۴ با راهبری ایمیدرو؛ به زودی

تدوین سند استقرار فناوری های نسل 4 با راهبری ایمیدرو؛ به زودی
لینک کوتاه کپی شد

مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو اعلام کرد: سند استقرار فناوری های نسل 4 معدن و صنایع معدنی به زودی تدوین و به عنوان پیشنهاد به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارایه می شود.

به گزارش طلانیوز: سمیه خلوصی افزود: سند استقرار فناوری های نسل 4 به منظور هم افزایی و حمایت از استقرار فناوری های نسل چهار، در قالب پروژه "هُدهُد" تعریف شده است.

وی اظهار داشت: ایمیدرو به عنوان نهاد واسط بین بخش خصوصی و حوزه معدن و صنایع معدنی، تهیه این سند و ارایه برنامه های عملیاتی را در دستور کار قرار داد.

مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو ادامه داد: توسعه حوزه فناوری و نوآوری از رویکردهای ایمیدرو محسوب می شود که در این زمینه تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه فناوری معدن و صنایع معدنی مورد توجه است.

تهیه سند توسعه عناصر استراتژیک تا پایان امسال

خلوصی با اشاره به برنامه های ایمیدرو در توسعه حوزه عناصر استراتژیک گفت: ایجاد طرح زیست بوم فناوری و نوآوری بخش معدن که نقش آن حمایت و تسهیل گری حضور استارت آپ های بخش معدن و رفع مشکلات دانش بنیان های این حوزه است، در شمار برنامه های ایمیدرو قرار گرفت.

وی افزود: همچنین فرآوری عناصر نادرخاکی و توسعه عناصر استراتژیک و حیاتی کشور که اقتصاد کشور را به آن وابسته می کند، مورد توجه است و در آن نحوه فرآوری و ایجاد صنایع پایین مشخص خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو گفت: در این زمینه توسعه چهار عنصر اصلی هدفگذاری شده است که تا پایان امسال نقشه راه توسعه عناصر استراتژیک تهیه می شود.

تدوین سند استقرار فناوری های نسل 4 با راهبری ایمیدرو؛ به زودی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه