تقی پور عنوان کرد:

نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه اتصال بین خریدار و تولید کننده

نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه اتصال بین خریدار و تولید کننده
لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

به گزارش طلانیوز و به نقل از شاتا، رضا تقی پور انوری درباره میزان اثربخش بودن برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو گفت: آنچه که درباره نمایشگاه مهم است اتفاقاتی است که قبل و بعد از آن باید بیفتد.
وی افزود: این نمایشگاه ها نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طبیعتا اهدافی که برای نمایشگاه تعریف شده باید بعد از برگزاری این نمایشگاه تامین شود و با پایان یافتن نمایشگاه فراموش نشود.

تقی پور گفت: این نمایشگاه بیشتر یک نمایشگاه بی تو بی است تا صاحبان کسب و کارهای مرتبط مثل قطعه ساز و خودروساز، به صورت یک زنجیره تولید حضور پیدا کنند و به یکدیگر متصل شوند.

تقی پور تاکید کرد: توافق نامه هایی که در جریان برگزاری این نمایشگاه منعقد می شود خیلی مهمتر از برگزاری خود این نمایشگاه است.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه اتصال بین خریدار و تولید کننده

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه