با برگزاری آئین اختتامیه؛

میزبانی باشکوه گل گهر در همایش ملی ایمنی در معادن

میزبانی باشکوه گل گهر در همایش ملی ایمنی در معادن
لینک کوتاه کپی شد

دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی دو روز با حضور معاون وزیر کار، مدیرعامل شرکت گل‌گهر، دبیرکل سازمان بین المللی تامین اجتماعی، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و ۳۰۰ نفر از مدیران، استادان و فعالان حوزه ایمنی از سراسر کشور و استقبال فعالین ایمنی و مدیران بازرسی شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی کشور در سالن پردیس امید گل گهر برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: این همایش ملی با هدف ارتقاء دانش ایمنی و اشتراک تجارب با برگزاری پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی، ارائه مقالات برتر و… انجام شد.

در افتتاحیه این همایش مهندس نجمی نیا رییس همایش و مدیر مجتمع گل گهر، دکتر علیزاده دبیر علمی همایش، مجتبی مصباح مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر رعیتی فر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل مجتمع معدنی صنعتی گل گهر، مهندس ولدخانی مدیر HSE ایمیدرو و دبیرکل سازمان بین المللی تامین اجتماعی سخنرانی کردند.

در روز دوم همایش، مراسم با سخنرانی مهندس پرنده مدیرکل بازرسی وزارت کار، دکتر عادل مظلومی استاد دانشگاه تهران و رییس بخش آفریقا در سازمان بین المللی تامین اجتماعی در مورد مدیریت و کنترل بحران آغاز شد.

در مراسم اختتامیه این همایش که با استقبال و شرکت گسترده فعالان و مدیران برگزار شد، مدیرعامل گل گهر، فرماندار و مسئولان ارشد شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم مهندس علیدادی معاون توسعه سرمایه انسانی گل گهر، دکتر علیزاده دبیر علمی همایش، دکتر یعقوبی فرماندار سیرجان سخنرانی کردند. این مراسم باشکوه و ملی که مورد تایید و تمجید شرکت کنندگان قرار گرفت در انتها با تجلیل از کارگران برتر و کارشناسان ایمنی، برگزیدگان مقالات برتر، داوران و برترین های حوزه ایمنی به انتها رسید.

گفتنی‌ست در حاشیه برگزاری این همایش آثار برگزیده نقاشی کودکان و نوجوانان که در مسابقه یکماه پیش گل گهر با موضوع « ایمنی در محیط کار» انتخاب شده بودند، در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.‌

میزبانی باشکوه گل گهر در همایش ملی ایمنی در معادن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه